Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نیم نگاهی به BMW X۱ شاسی بلند کوچک!

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵ | کد خبر: CP- ۱۲۲۹۳ | سرویس: تست و بررسی خودرو
کارپرس:
خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
به گزارش کارپرس، بی‌ام‌و همواره یکی از محبوب‌ترین برندهای خودرو به خصوص برای مشتریان و علاقمندان به خودروهای شاسی بلند به شمار می‌رود که به منظور جلب نظر و رضایت طیف گسترده ای از علاقمندان و مشتریانش، دست به اقدامات و طراحی‌های جدید و شگفت انگیزی می‌زند و تغییرات متعددی را در مدل‌های مختلف توسعه داده شده خود ایجاد می‌کند.

این گزارش به بررسی مشخصات و قابلیت‌های کوچکترین خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل ۲۰۱۹ می‌پردازد.

شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان برای افزایش رقابت‌پذیری این خودرو که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازارهای جهانی عرضه و با استقبال زیادی مواجه شد، سعی کرده است که قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به مدل ۲۰۱۹ آن اضافه کند تا نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندان خود را به سمت و سوی خود جلب کند.

از مهمترین رقبای این خودرو می‌توان به آئودی Q3 جدید، مرسدس GLB، ولوو XC40 و فولکس واگن Roc اشاره کرد که به خاطر حضور و موفقیت آنها در بازارهای جهانی، این شرکت آلمانی تصمیم گرفته است که تغییرات جدیدی در بی ام و X1 اعمال کند که حاصل آن تکنولوژیهای پیشرفته تر، استایل و ظاهر به روزتر و پیشرانه هایی اصلاح شده بوده است.

از تغییرات ظاهری این خودرو می‌توان به گسترش جلوپنجره و گرافیک جدید چراغ های جلو و سپر جدید اشاره کرد که روی هم رفته تغییرات فاحشی را نسبت به نسخه‌های قبلی این خودرو از لحاظ ظاهری ایجاد کرده است. بی‌ام‌و همچنین رینگ‌های جدید و رنگ‌های متمایزی را برای بدنه این خودرو در نظر گرفته است.

در کابین داخلی این خودرو نیز علاقه‌مندان شاهد سیستم سرگرمی‌های به روزتر و جدیدتری خواهند بود به گونه‌ای که این خودرو به یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی به جای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی در مدل های قبلی، صفحه لمسی، دستیار صوتی هوشمند یا iDrive مجهز خواهد بود.

بر اساس گزارش وبسایت اتو اکسپرس، سایر امکانات و قابلیت‌های مربوط به کابین داخلی خودرو تغییرات محسوس و قابل توجه دیگری نسبت به مدل‌های قبلی نداشته است.

این شاسی بلند زیبا و لوکس در بریتانیا با دو پیشرانه بنزینی و دو نمونه به دیزلی عرضه می‌شود که مدل‌های بنزینی آن از پیشرانه سه سیلندر توربو و چهار سیلندر دو لیتری بنزینی که هر دو به صورت دیفرانسیل جلو در دسترس هستند، بهره می‌برند. مدل‌های دیزلی این خودرو نیز شامل چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو هستند.

همچنین قرار است از مارس سال آینده نسخه پلاگین هیبریدی این شاسی‌بلند بی‌ام‌و نیز عرضه شود. گفته می‌شود این خودرو قوای محرکه مشابهی با خودروی مینی‌کانتری‌من پلاگین هیبریدی خواهد داشت.

قیمت این خودرو از حدود ۲۸ هزار و ۷۹۵ پوند شروع می‌شود که در نسخه های مختلف مجهز به امکانات متعددی همچون رینگ ۱۷ اینچی آلیاژی حسگرهای پارک جلو و عقب، سیستم تهویه‌ مطبوع دو ناحیه‌ای، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، کروز کنترل مطابقتی و درب پشت برقی خواهد بود.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نیم نگاهی به BMW X۱ شاسی بلند کوچک!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است