بر اساس داده های نظرسنجی جهانی مصرف کنندگان Statista، در بالای لیست معیارهایی مثل کارایی، ایمنی و مصرف سوخت قرار دارد (تغییر مکان از سال 2018). به ترتیب با 56 و 55 درصد، این دو ویژگی به راحتی از قیمت پایین سبقت می گیرند و 46 درصد معتقدند که این یکی از اولویت های اصلی هنگام خرید است.
حتی طراحی آنقدر مهم نیست که تبلیغ تلویزیونی کلاسیک ممکن است ما را به این باور برساند. به نظر می رسد تنها 32 درصد در درجه اول نگران ظاهر خودروی جدید خود هستند. این موضوع برای خریداران معمولی خودرو بیش از سبک است، به طوری که 43 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که کیفیت بالا را در اولویت قرار می دهند، در حالی که راحتی رانندگی نیز بالاتر از طراحی قرار دارد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان