بنابرگزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، طرح مذکور در ایام پیادهروی هموطنان به سمت حرمالحسین (ع)، در شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق و مسیرهای مربوطه، با بهرهمندی از 1450 مرکز خدماتی ایرانخودرو، اجرا شد.
نسخه جدید موبایل اپلیکیشن ایساکو در هر دو پلتفرم Android و PWA(برای سیستم عامل های iOS) روز گذشته منتشر و در مارکت های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، ايساكو، همزمان با همایش پیادهروی اربعین حسینی طرح «خیمه زدیم راه را...» را از 22 تا 30 مهرماه سال جاری، اجرا ميكند.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودردرراستاي ارتقاي سطح كيفي خدمات پس از فروش و جلب حداكثري رضايت مشتريان به ايساكو ماموريت دادتا تمامي فرآيند هاي كاري در اين حوزه مورد بازنگري دقيق قرار گيرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم شهریور ماه تا اواخر آبانماه، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاههای منتخب این شرکت افزود.
این روزها بازار لوازم یدکی مانند بسیاری از بازارها پر از کالاهای تقلبی و بی کیفیتی شده که تشخیص آنها از محصولات اصلی بسیار دشوار است این در حالی است که کیفیت و اصلی بودن قطعه علاوه بر تاثیری که بر کارکرد خودرو دارد، میتواند بر جان سرنشینان نیز تاثیر بگذارد از این رو انتخاب قطعه اصل یکی از مهمترین اولویتهای مشتریان این بازار به شمار میرود.
سفرهای استانی مسئولان شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات تابستانی خودروسازان، امروز با بازدید از نمایندگی های استان های فارس و سمنان ادامه یافت.
مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ادامه بازدیدهای نظارتی خود، به منظور پایش بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی امروز به استان خراسان رضوی سفر کردند.
مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار دادهاند، امروز به استان مازندران سفر کردند.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو ( ایساکو) در بازديد از نمايندگي هاي شهر اراك به صاحبان امتیاز نمایندگیها تاکید کرد: نمايندگي ها امنیت خاطر را به مراجعهکنندگان بدهند که مشکلات خودرویی آنها دراسرع وقت و با بهترین کیفیت رفع خواهد شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) همچون سالهای اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.
مرکز خدمات رنگ و بدنه تعمیرگاههای مرکزی ایرانخودرو به عنوان نمایندگیهای منتخب (پایلوت) ارائه خدمات رنگ با تکنولوژی روز دنیا و با مواد اولیه با کیفیت بسیار بالا، از این پس آماده خدمترسانی به مشتریان هستند.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سال «رونق تولید ملی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات، برای دهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
با تکمیل ناوگان شرق تهران، خدمت «امداد گلس» که از بهمنماه سال گذشته بهصورت آزمایشی آغاز شده بود، اکنون بهصورت رسمی در تمامی پایتخت به اجرا در آمد و به این ترتیب برای نخستین بار در کشور خدمات مربوط به تعویض و نصب شیشه خودرو در سبد خدمات امدادی مشتریان ایرانخودرو قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، مدیریت طراحی و توسعه سیستمهای این شرکت موفق شد با بهبود و توسعه مستمر اپلیکیشن ایساکو به سطح بالایی از رضایت کاربران دست یابد.