Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مونسان درسال جهش تولید خبرداد:

کارپرس
مدیر عامل ایساکو در بازدیداز نحوه خدمت رسانی مرکز تماس ایران خودرو از مردم خواست باتوجه به شیوع ویروس کرونا وبه منظور حفظ سلامت خود با ماندن در منزل از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره مند شوند.

با تاکید بر دریافت خدمات غیرحضوری؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که با ارائه تمهیدات و تسهیلات ویژه همزمان با شیوع ویروس کرونا هموطنان را به ماندن در خانه تشویق کرده بود، با افزایش این ظرفیت‌ها همچنان در تلاش است که خدمات را با بهترین کیفیت در محل مورد نظر یا منزل مشتریان به ایشان ارائه کند.

اختصاصی / انتصاب مدیرعامل جدید ایساکو؛

کارپرس
بر اساس اخبار واصله مونسان با حکم فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو به مدیرعاملی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) منصوب شده است.

با راه‌اندازی خدمت «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با راه‌اندازی «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب، برخی از خدمات خود را در کمتر از سی دقیقه به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه خواهد کرد.

طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

کارپرس
نمایندگی مجاز ۳۰۱۷ ایران‌خودرو، با کسب بالاترین امتیاز در ادوار ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب رتبه ممتاز شد.

سد ایساکو مقابل قطعات غیر اصل؛

کارپرس
شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، با هدف جلوگیری از فروش قطعات و لوازم یدکی غیراصل و غیراستاندارد، با پایش دقیق ۱۲۰۰ فروشگاه‌ خود، لغو امتیاز فروشگاه‌های مجاز ناکارآمد و بعضا متخلف را همچنان با جدیت پیگیری می‌کند.

توسط مدیریت آموزش فنی ایساکو:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هم‌زمان با آغاز تولید انبوه خودرو دنا گیربکس اتوماتیک، آموزش‌های فنی این خودرو را برای کارشناسان فنی نمایندگی‌های منتخب کلید زد.


کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات از تابستان امسال روزهای جمعه را به شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزوده بود، ارائه این خدمات را تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.

توصیه ایساکو به مشتریان برای پیشگیری از مخاطرات قطعات تقلبی:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به افزایش استفاده از قطعات تقلبی، نسبت به مراجعه مشتريان به تعمیرگاه‌های متفرقه هشدار داد.

در جدیدترین رتبه‌بندی شاخص رضایت مشتریان صورت گرفت:

کارپرس
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سه ماهه دوم سال 1398 توانست برای نخستین بار، در رتبه‌بندی شاخص رضایت مشتریان به مقام دوم در بین تمامی خودروسازان کشور و به مقام اول در بین شرکت‌های دارای بیش از 10 نمایندگی دست یابد.


کارپرس
مدیرعامل ایساکو از داخلی‌سازی ابزار مخصوص تعمیرات خودروهای هایما، دانگ‌فنگ، سوزوکی و پژو ۲۰۰۸ خبر داد.

در سال رونق توليد صورت پذیرفت:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «رونق توليد» موفق شد، در تولید ابزار دقیق و ابزار مخصوص به خودکفایی برسد.

توسط شرکت ایساکو برای یازدهمین سال متوالی صورت گرفت:

کارپرس
یازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور مهارت‌سنجی پرسنل نمایندگی‌های مجاز در حوزه خدمات پس از فروش، از 18 تا 23 آبان ماه به صورت الکترونیکی و کتبی برگزار شد.


کارپرس
آزمون سراسری شرکت ایران‌خودرو، به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور، به دو صورت الکترونیکی و حضوری در حال برگزاری است.


کارپرس
پس از وقوع زلزله‌ 5.9 ريشتر به مرکزیت شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، به دستور مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو، با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.

برای پنجمین سال متوالی؛

کارپرس
شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال 94 موفق به دریافت آن شده بود، برای پنجمین سال متوالی، تمدید کند.