شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو راستای شناسایی و برخورد با جرایم و تخلفات مرتبط با حوزه برند و قاچاق کالا در اردیبهشت امسال، چند مورد فروشگاه در تهران و کرج که لوازم و قطعات یدکی تقلبی شرکتهای صاحبنامی همچون ایساکو را به فروش میرساندند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کرد.
هم زمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) صورت میپذیرد
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمترسانی به هموطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا میکند.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو در بازدید میدانی از نمایندگیهای شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواستهای مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در این نشست از اجرای طرح ویژه دید و بازدید قبل از نوروز در راستای تکریم مشتریان خبر داد و گفت: در این طرح تمامی مشتریان دارای محصولات ایران خودرو با تاریخ تحویل اول اسفند ۱۳۹۱ به بعد می توانند از خدمات و امتیازهای لحاظ شده از جمله تخفیف در اجرت خدمات مربوطه شامل خدمات سرویس روغن، شمع موتور، تسمه ها، لنت ها، کلاچ، لامپ ها، برف پاک کن و رگلاژ درها بهره مند شوند، ضمن این که اجرت بازدید قبل از سفر کاملا رایگان است
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشمگیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایرانخودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
در راستای بهبود کیفی محصولات تحویل شده گروه صنعتی ایرانخودرو صورت گرفت:
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اعلام کرد در راستای افزایش کیفیت محصولات ایرانخودرو همزمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بستههای تشویقی و جبرانی شد.
دو خودروساز بزرگ کشور با همسو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
آغاز به کار دومین نمایندگی مشترک دو خودروساز بزرگ کشور؛
دو خودروساز بزرگ کشور با همسو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
در مراسم پایانی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین که روز 25 آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور اساتید این حوزه و مدیران ارشد شرکتهای مورد ارزیابی برگزار شد، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با کسب امتیاز 387 تقدیرنامه دو ستاره دریافت کرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.