در راستاي بهره مندي از فن آوريهاي نوين ارتباطي و به منظور حفظ حريم و افزايش سطح امنيت و اطلاعات مشتريان و همچنين افزايش كيفيت خدمات، پروژه ارتقاء «سيستم جامع و مكانيزه مديريت ارتباط با مشتريان (IKCRM)» توسط كارشناسان خبره معاونت سيستم هاي ايران خودرو طراحي و اجرا شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
مدیریت مهندسی خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، دورههای تکمیلی آشنایی با دستگاههای عیبیاب و مشاوره فنی خودرو در دفاتر منطقهای این شرکت برگزار می کند.
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو در اجرای طرح فرهنگ پاسخگویی و تحقق شعار «ایران خودرو، خودروساز پاسخگو» در چهار جلسه متوالی با بیش از 50 نفر از صاحبان امتیاز نمایندگی های خدمات پس از فروش و مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستقیم گفت و گو کردند.
معاون شبکه خدمات شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه خدمات ویژه شرکتهای ایساکو و امداد خودرو ایران، به هموطنان در لیالی متبرک قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، خبر داد.
شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو، در راستاي ارتقاء دانش و سطح مهارت پرسنل کلیدی نمايندگيهاي ارائه دهنده خدمات به خودروي هايما، دورههاي تكميلي آموزش اين خودرو را برگزار كرد.
مديران عامل شركتهاي خدمات پس از فروش ايرانخودرو و امداد خودرو ايران، در راستاي آگاهي بيشتر از مشكلات نمايندگيها و مشتريان، به صورت مستقيم پاسخگوي تماس تلفني آنها هستند.
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو طي نشستي، ضمن جمعبندي خدمات ارائه شده به مشتريان در فروردين ماه سال جاري، برنامههاي سال 97 را رسما به معاونين و مديران ابلاغ كرد.
مديرعامل ايساكو از افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات امداد نوروزي 97 در مقايسه با سال گذشته خبر داد و گفت: نتايج نشان دهنده اين است كه طرح ها و برنامه ها و پايش و نظارت بر حسن اجراي آن اثربخش بوده و سبب افزايش رضايتمندي مشتريان شده است.
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند.
همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی و در آستانه موج دوم این سفرها، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارشی از اجرای جشنواره خدمات نوروزی97 ایران خودرو در 9روز نخست، ارایه کرد.