وي در اين جلسه ضمن تبيين مجموع فعاليتها و نقاط قوت و قابل بهبود سال گذشته گفت: ارزيابيهاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، طي چند سال اخير، مؤيد رشد روزافزون مشتريان از خدمات پس از فروش شركت ايرانخودرو بوده و اصليترين هدف شركت ايساكو در سال جاري، حركت فزاينده و ملموستر در همين راستا است.
حسيني همچنين، در خصوص علل افزايش امتياز رضايت مشتريان گفت: توسعه و اجرای خدمات نوين، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره آموزشي در مديريت آموزش فني و محل نمايندگیها (OJT) در زمينههاي فني و تعامل با مشتري، تامين مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جديد در سطح كشور، نظارتهای دورهای و پايش مستمر نحوه ارائه خدمات نمايندگیها در يازده منطقه کشور، تخصيص تجهيزات به روز به نمايندگيها، پايش و کنترل مراجعات تكراری خودروها به شبكه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهايي عیوب آنها، از دلايل رشد شركت در سال گذشته بوده و ابراز اميدواري كرد با اجراي برنامههاي اعلام شده در سال 97 اين روند به صورت چشمگير و متفاوتي ادامه يابد.
او در خصوص افزايش كميت و كيفيت ارائه خدمات در شبكه سراسري اين شركت افزود: در سال جاري برنامه از پيش تعيين شدهاي براي افزايش تعداد نمايندگيها نداريم و بيشترين تمركز را بر افزايش كيفيت خدمات در تعميرگاههاي موجود خواهيم داشت.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان