جستجو در اخبار

برای هشتمین سال متوالی محقق شد؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو برای هشتمین سال متوالی مقام نخست شرکت های ارائه کننده خدمات پس از فروش خودرویی در ایران را به دست آورد.

مدیر عامل اساکو تاکید کرد:

کارپرس
بنابرنتايج ارزشيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، ‌شاخص رضايت مشتريان ايساكو در سال 95 رشد چشمگيري داشته، به گونه اي كه در پايان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقاي رضايت مشتريان نسبت به آخرين نتايج سال 94 كسب شده است. از سوي ديگر تعداد شكايات نيز حدود 70 درصد نسبت به آغاز سال 95 كاهش داشته است.

در راستای بهینه‌سازی کیفیت؛

کارپرس
تیم بازرسی و نظارت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، برای گفتگوی رو در رو با مشتریان و مسئولین نمایندگی‌ها و شناسایی نقاط قابل بهبود و ارائه راهکار، به استان ایلام سفر کردند.


کارپرس
هم زمان با آغاز فصل تابستان و فرا رسیدن ایام تعطيلات عيد سعيد فطر، شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو آمادگي خود را نسبت به ارائه خدمات مورد نياز مسافران، اعلام كرد.

در آخرین بررسی صورت گرفت:

کارپرس
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در سه ماه چهارم سال 95 نسبت به سه ماه سوم، 10 امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 26 امتیاز رشد یافته است.

10 تا 16 خرداد؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت ‌رسانی به روزه‌داران گرامی و زائران حرم مطهر را به منظور آسایش خاطر مشتریان، به مدت هفت روز از دهم تا شانزدهم خرداد ماه اجرا می‌کند.


کارپرس
ایساکو به منظور تامین امنیت و شناسایی قطعات تقلبی از قطعات اصلی در سال هاي اخير «سامانه پیامکی اصل بخرید» را در اختیار مشتریان قرار داده تا علاوه بر اطمینان خاطر از اصالت قطعات خود، از هرگونه جعل و تقلب و آسیب های احتمالی به مصرف کنندگان و خودروها جلوگیری کند.

در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات؛

کارپرس
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملكرد نمایندگی‌های مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار مي گيرد.

به منظور نظارت صورت گرفت؛

کارپرس
در ادامه طرح نظارت مستقيم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدیرعامل شركت ايساكو و هیات همراه به صورت سرزده از نحوه ارائه اين خدمات به محصولات ايران خودرو در استان يزد بازديد كردند.


کارپرس
به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب طرح خدمت فوری در محل ـ اتوكليك ـ با ٢٠درصد تخفيف ارایه می‌شود

حسینی تاکید کرد:

کارپرس
در حالي كه تعطيلات نوروزي به نيمه رسيده، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو از روز پنجم فروردين ماه بازديدهاي دوره اي خود از نحوه اجراي طرح خدمات نوروزي ايران خودرو را آغاز كرده است.

مدیر عامل ایساکو تاکید کرد:

کارپرس
مدیر عامل ایساکو در بازدید از نمایندگی های خدمات ایران خودرو تاکید کرد: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .
×
دریافت برنامه موبایل پایگاه خبری کارپرس

اکنون برنامه ی موبایلی "خودروخبر" آماده ی دریافت است!
اخبار و تازه های صنعت خودرو ایران و جهان بصورت رایگان روی موبایل شما خواهد بود
جهت دریافت نسخه ی اندروید بارکد را با موبایل خود اسکن
و یا روی یکی از لینکهای زیر کلیک کنید

اکنون برنامه ی موبایلی "خودروخبر" آماده ی دریافت است!
اخبار و تازه های صنعت خودرو ایران و جهان بصورت رایگان روی موبایل شما خواهد بود
جهت دریافت نسخه اندروید یکی از لینکهای زیر را انتخاب کنید: