Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو:

با وجود بخشنامه دولت هنوز هیچ خودرویی از گمرک ترخیص نشده!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۰ | کد خبر: CP- ۹۸۸۷ | سرویس: واردات
کارپرس:
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص عدم اجرای بخشنامه دولت مبنی بر ترخیص خودروها از گمرک گفت به نظر می رسد این موضوع برای مسئولین اهمیت ندارد!
به گزارش کارپرس، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص ترخیص خودروها از گمرک گفت: بیش از یک ماه از دستورالعمل ترخیص خودروهای باقی مانده از گمرک گذشته است اما حتی یک دستگاه خودرو نیز ترخیص نشده است و هیچ‌گونه همتی برای تعیین تکلیف این خودروها وجود ندارد. در واقع همه را سر کار گذاشته‌اند.

مهدی دادفر ادامه داد: بخش‌نامه‌ای که اعلام شده اصلاً اجرایی نیست. همه پول را نقد می‌خواهند، مابه‌التفاوت قیمت ارز را باید پرداخت کنند، هیچ‌گونه ضمانتنامه نیز قبول نمی‌شود. اینها همه نشان از آن دارد که نمی‌خواهند کار راه بیفتد و فقط موجب ایجاد نارضایتی می‌شوند. دولت در حرف چیزی دیگری می‌گوید اما در هنگام عمل می‌گوید باید سهم من هم برسد.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمی‌آید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمی‌شود؟ و اگر قابل اجرا نیست علت آن چیست؟ این نشان می‌دهد که اصلا برای آنها این مسائل اهمیتی ندارد و فقط به فکر منافع خودشان هستند. از طرف دیگر به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم و عملا از 15 اسفند تا 17 فروردین کشور تعطیل می‌شود. دوستان ما در انجمن دیگر خسته شده‌اند و تصمیم گرفتند که پول مردم را با سودش برگردانند زیرا بر خلاف دولت ما به دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم و خودمان هم بی‌خیال این خودروها می‌شویم زیرا اراده‌ای برای حل این معضل وجود ندارد.


منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

با وجود بخشنامه دولت هنوز هیچ خودرویی از گمرک ترخیص نشده!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است