Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

پرونده خودروهای قاچاق در تعزیرات رسیدگی شد

شنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۷:۲۷ | کد خبر: CP- ۷۳۰۷ | سرویس: واردات
کارپرس:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: پرونده خودروهای وارداتی قاچاق در تعزیرات حکومتی استان بوشهر بررسی شد و متخلفان جریمه شدند.
به گزارش کارپرس،زهرا افضلی‌نیا صبح پنجشنبه در نشست برنامه مردم پرسشگر و مسئولان پاسخگو در بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به ۹۰ پرونده قاچاق خودروی واردتی طی یک سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و متخلفان به پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی مقابله با گران‌فروشی را به عنوان یک اولویت مهم عنوان کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل تعزیرات حکومتی اجرای گشت‌های مشترک و سرکشی به فروشندگان است که در همه بخش‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تخلف نانوایی‌ها را از مهمترین موضوعات مورد رسیدگی عنوان کرد و افزود: در تعزیرات حکومتی بوشهر ماهانه بین پنج تا ۱۵ پرونده در این زمینه رسیدگی می‌شود.

وی از بهبود وضعیت نانوایان استان بوشهر در کم‌فروشی طی سه ماه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: بررسی مداوم از این واحدهای صنفی باعث شده تا شاهد کاهش تخلفات باشیم.

افضلی‌نیا با بیان اینکه عدم درج قیمت بر روی کالاها نوعی تخلف محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: عدم درج اتیکت بر روی اجناس و گران‌فروشی باعث صدور حکم تعطیلی برای ۲۵ واحد صنفی در بوشهر شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های مشترک برای بررسی انبارهای کالا و اجناس بیان کرد: بدون اغماض با متخلفان اقتصادی، صنفی و دیگر حوزه‌ها بردخورد می‌کنیم و پرونده‌های قاچاق با اولویت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر به‌منظور تسریع در رسیدگی به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی در استان راه‌اندازی شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پرونده خودروهای قاچاق در تعزیرات رسیدگی شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است