Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه قطعات خودرو در کروز راه‌اندازی می‌شود

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۵ | کد خبر: CP- ۱۴۷۹۶ | سرویس: قطعه سازی
کارپرس:
پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین قطعه‌سازی کشور با آینده‌نگری و تمرکز بر این اصل، بخش تحقیق و توسعه خود را تجهیز و گسترش داده که به زودی افتتاح خواهد شد.
به گزارش کارپرس، شرکت صنایع تولیدی کروز پیشتاز در داخلی‌سازی قطعات پیشرفته در سال جهش تولید با راه‌اندازی یک فضای آزمایشگاهی و مکانیکی در فضای ۲۵۰۰ متری بزرگ‌ترین مرکز تحقیقات خودرو را به‌زودی افتتاح می‌کند.
 
از ویژگی‌های این مرکز مجهز شدن به پیشرفته‌ترین تجهیزات طراحی، تست و نمونه‌سازی است که کروز را تبدیل به یک شرکت طراح در زمینه قطعات خواهد کرد. با توجه به اینکه بنگاه‌های اقتصادی برای دوام و حیات اقتصادی‌شان نیاز به تحقیق و توسعه دارند، کروز توجه ویژه‌ای به اصل دارد تا با آینده‌نگری و همگام و همسو با تغییرات بسیار سریع و ارتقای تکنولوژی دنیا حرکت کند.

این بنگاه اقتصادی معتقد است ایجاد بسترهای تحقیق و توسعه در شرایط فعلی صنعت خودرو بیش از هرچیزی الزامی است و با ارج نهادن به آن، روند داخلی‌سازی محصولات خود را به خوبی طی کرده است. واحد جدید تحقیق و توسعه کروز به فضای استاندارد پایداری الکترومغناطیسی تجهیز شده تا از نفوذ تشعشعات جلوگیری به‌عمل آید و امکان انجام تست‌های سازگاری الکترومغناطیسی در همان محل را ایجاد کند.

همچنین در فضای جدید اختصاص یافته مطابق با مراکز تحقیق و توسعه مجهز دنیا با هدف قرارگیری افراد در فواصل بیشتر برای آزادی عمل و کارآیی بالاتر ایجاد شده است. تحقیق و توسعه در کروز از آنچنان اهمیتی برخوردار است که در سند استراتژی این قطعه‌سازی از آن به‌عنوان کلیدی‌ترین مباحث یاد می‌شود.

بر این اساس کروز به‌ منظور توسعه تولیدات داخلی مطابق با دانش روز جهان به گسترش فعالیت واحد تحقیق و توسعه خود پرداخته‌ و نتیجه این امر در بومی‌سازی بسیاری از قطعات استراتژیک مشهود است. تحقیق و توسعه کروز در سه بخش طراحی و نوآوری ماژول‌های اصلی پلت‌فرم مثل موتور، فرآیند بهبود محصولات موجود و در نهایت طراحی و تولید محصول منحصر به فرد دسته‌بندی می‌شود که افزایش دانش و توسعه این شرکت، مستلزم تسلط بر هر سه بخش است و کروز همواره برای بومی‌سازی و تولید قطعات نوین به دنبال کسب دانش و تکنولوژی نوین ساخت است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه قطعات خودرو در کروز راه‌اندازی می‌شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است