به گزارش کارپرس، گزارش این سازمان نشان از آن دارد که برخی از گلادیاتورهای مدل ۲۰۲۰ که بین ۱۵ دسامبر ۲۰۱۸ تا ۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ تولید شدهاند شاید از شفت عقبی استفاده کرده باشند که فاقد گریس روانکننده است.گفته میشود نبود گریس در این بخش باعث داغ شدن قطعات شده و در نهایت منجر به شکستگی میلگاردان خواهد شد.
اگر گلادیاتور در حالت دیفرانسیل عقب باشد این موضوع منجر به از دست رفتن قدرت پیشرانه شده و همچنین احتمال جدا شدن کامل میلگاردان از خودرو وجود دارد که در نهایت ریسک تصادف را افزایش میدهد. همچنین احتمال دارد برخی مشتریان پیش از شکستن میلگاردان صدا یا لرزشی را در خودرو احساس کنند
اولین بار در ماه ژوئن بود که فیاتکرایسلر از این مشکل آگاه شد و دلیل آن نیز ثبت چهار مورد تعمیر گارانتی بهدلیل این نقص قطعه بود.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان