Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بابایی تاکید کرد:

حل مشکل و کسب رضایت مشتریان در اولویت سایپا

یکشنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۹ | کد خبر: CP- ۹۶۴۸ | سرویس: سایپا
کارپرس:
نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش از بررسی مشکلات مشتریان در کارگروه ویژه خبر داد و گفت: به دنبال راهکارهایی هستیم تا ضمن حل مشکلات ایجاد شده برای مشتریان بتوانیم رضایت این عزیزان را کسب کنیم.
به گزارش کارپرس، عبدالله بابایی با اشاره به مطلب فوق گفت: روز گذشته از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 میزبان مشتریانی بودیم که به نوعی با مشکل مواجه شده بودند و سخنان این عزیزان را به صورت کامل شنیدیم و با دسته بندی مشکلات به دنبال راهکارهایی هستیم که بتوانیم مشکل مشتریان را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مشتریان قیمت تحویل خودروها بود که مقرر شد علیرغم ایجاد ضرر و زیان برای گروه سایپا، در راستای کسب رضایت مشتریان، قیمت خودروهایی که تاریخ تحویل آنها تا پایان دی ماه 1397 است با قیمت قبلی محاسبه و به مشتریان تحویل شود.

بابایی ضمن عذرخواهی از مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها با تاخیر مواجه شده است خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم شریف می دانند از ابتدای سال مشکلاتی به دلیل تحریم برای کشور عزیزمان ایجاد شد که صنعت خودروسازی و سایپا نیز از این مشکلات مستثنی نبود و همین امر باعث شد تا شرکای تجاری گروه سایپا به صورت یکطرفه و با وجود داشتن قرارداد و تعهد، همکاری خود را با سایپا قطع و از کشور خارج شوند که این موضوع موجب کاهش تولید و به تبع آن تاخیر در تحویل خودروها شد.

نماینده ویژه مدیرعامل گروه در فروش و خدمات پس از فروش تصریح کرد: با نگاه ویژه مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، حمایت وزیر محترم صنعت و همچنین همراهی قطعه سازان کشور تولید در خطوط گروه سایپا در حال افزایش است و امیدواریم بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به تعهدات معوق خود عمل کنیم.

وی در خصوص تعهدات معوق خانواده رنو نیز گفت: در خصوص تعهدات معوق خودروهای خانواده رنو در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم حداقل به تعداد تعهدات موجود قطعه از شرکت رنو و رنو پارس دریافت و پس از تولید، تحویل مشتریان دهیم ولی چنانچه رنو در این خصوص همکاری نکند به دنبال طرح جایگزین هستیم و در این طرح، سبدی از خودروهای موجود و قابل عرضه را معرفی خواهیم کرد تا مشتریان گرامی با انتخاب خود نسبت به طرح جایگزین اقدام کنند.

بابایی تاکید کرد: در این طرح نیز مشتریانی که تاریخ تحویل خودرو آنها تا پایان دی ماه بوده خودروهای جایگزین را با قیمت قبل تحویل خواهند گرفت و جزئیات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

وی در پایان افزود: گروه خودروسازی سایپا با تمام توان به دنبال حل مشکلات مشتریان خود است و در راستای کسب رضایت این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حل مشکل و کسب رضایت مشتریان در اولویت سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است