به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، با توجه به تجربه برگزاري موفق نشست هاي سال گذشته، مديريت تجربه مشتريان اين بار ميزبان مشتريان خودروي چانگان CS35 در محل نمايشگاه بود.
در اين كارگاه مشتريان تجربه ها و ادراك خود را از مرحله كسب آگاهي اوليه، ارزيابي اقتصادي، خريد، خدمات پس از فروش و شكايت احتمالي بيان كردند.
پس از جمع آوري نظرات و انجام تحليل هاي آماري، نتايج در جلسات كارشناسي و مديريتي مورد بررسي قرار گرفته و اقدامات اصلاحي لازم در تمام فرايندهاي تامين، توليد، فروش و خدمات پس از فروش اعمال مي شود.
همچنين كارشناسان در غرفه CRM مديريت امور مشتريان پاسخگوي سوالات، پيشنهادات و درخواست هاي بازديدكنندگان و مشتريان محترم بودند.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان