Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در نمايشگاه خودرو مشهد صورت گرفت:

استقبال مخاطبین سايپا از کارگاه تجربه ی مشتریان

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۹ | کد خبر: CP- ۷۵۰۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مديريت امور مشتريان گروه خودروسازي سايپا در راستاي تحقق اهداف استراتژيك و تاكيد مديریت ارشد گروه مبني بر تلاش براي افزايش هرچه بيشتر رضايتمندي، برقراري ارتباط دوسويه و تعامل با مشتريان با نشست مديريت تجربه مشتريان (CEM) و غرفه CRM در هجدهمين نمايشگاه خودروي مشهد حضور داشت، كه با استقبال گسترده هموطنانمان در شهر مشهد مواجه شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،  با توجه به تجربه برگزاري موفق نشست هاي سال گذشته، مديريت تجربه مشتريان اين بار ميزبان مشتريان خودروي چانگان CS35 در محل نمايشگاه بود.

در اين كارگاه مشتريان تجربه ها و ادراك خود را از مرحله كسب آگاهي اوليه، ارزيابي اقتصادي، خريد، خدمات پس از فروش و شكايت احتمالي بيان كردند.

پس از جمع آوري نظرات و انجام تحليل هاي آماري، نتايج در جلسات كارشناسي و مديريتي مورد بررسي قرار گرفته و اقدامات اصلاحي لازم در تمام فرايندهاي تامين، توليد، فروش و خدمات پس از فروش اعمال مي شود.

همچنين كارشناسان در غرفه CRM مديريت امور مشتريان پاسخگوي سوالات، پيشنهادات و درخواست هاي بازديدكنندگان و مشتريان محترم بودند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استقبال مخاطبین سايپا از کارگاه تجربه ی مشتریان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است