منصوري افزود: مهمترین دغدغه مشتریان تامین به موقع قطعات است که باید قطعات به صورت مستمر تامين شود. همچنین ثبات قیمت از دیگر موارد افزایش رضایتمندی مشتریان است که می تواند امنیت تجاری شرکت و نمایندگان را تامین کند.
مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: در نظر داریم با ایجاد سازمان تحقیقات بازار در سطح کشور نیازهای مشتریان را مورد بررسی قرار دهیم و با شناسایی ظرفیت هر استان، نسبت به توزیع قطعات اقدام کنیم.
وي تصريح كرد: مذاکراتی با تولید کنندگان قطعات تجاری داخلی و خارجی خواهیم داشت و سعی داریم در همه قسمت های خودرو اعم از موتوری، گيربکس ، بدنه و ... قطعات با کیفیت را تامین کنیم و دراختیار مشتریان نهایی خود قرار دهيم.
منصوري همچنین از اجراي برنامه هایی برای نمایندگان فروش خبر داد و گفت: با ایجاد وب سایت جامع فروش قطعات، نمایندگان به راحتی می توانند سفارش گذاری کنند. همچنین با اعمال تخفیفات به صورت یکسان جهت ثبات قیمت در سراسر کشور حركت خواهيم كرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه هایی که در حال تدوین است بتوان افزایش سهم بازار و رضایت مشتریان را كسب كرد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان