مجتبی نظری افزود: ارائه خدمات مطلوب و پیگیری مشکلات مشتریان تا حصول نتیجه مناسب ، اصلی ترین هدف امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا بوده و این مرکز در ایام نوروز هم پاسخگو و پیگیر درخواست ها و مشکلات مشتریانی که نیاز به خدمات دارند می باشد .
فعالیتهای پیگیری و پاسخگویی حوزه مشتری در گروه خودرو سازی سایپا از سال 1378 با تشکیل اداره امور مشتریان آغاز شد و بصورت یکپارچه در مراکز تماس امدادی ،خدماتی و همچنین کانالهای ارتباطی با توسعه فرایندهای نرم افزاری و ایجاد ساختار پایش در سطح گروه خودرو سازی سایپا برقرار است و در حال حاضر به عنوان یکی از مدیریت های زیر مجموعه معاونت ارتباطات گروه پاسخگوی درخواستها ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان گروه خودروسازی سایپا می باشد .
در حالی که ایام نوروز بسیاری از مراکز خدماتی در کشور تعطیل یا سطح خدمات خودرا کاهش می دهند مراکز خدماتی سایپا همچنان با طرحهای ویژه در خدمت هموطنان هستند
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان