معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ولوو در مرکز بین المللی آموزش رنا افزود: با توجه به ضرورت آموزش، بدون تردید دوره های آموزشی برگزار شده از سوی شرکت ولوو، از کیفیت، استاندارد بالا و به روز جهانی برخوردار است. لذا در هر مرحله، با حضور ارزیابان و مدرسان ولوو، منجر به ارتقای سطح مدرسان ایرانی می شود که در نهایت، باعث ارتقای سطح آموزشی شبکه خدمات پس از فروش خواهد شد.
وی در ادامه گفت: به طور کلی، پروژه آموزشی ولوو، دارای پنج سطح است. که در این فرایند آموزشی، ابتدا آموزش های فنی و تخصصی در مراکز آموزشی ولوو در کشور امارات یا مرکز آموزشی گوتنبرگ سوئد برگزار و پس از آن، افراد ارزیابی و مدرک اخذ می کنند.
مهری در ادامه با بیان اینکه ارتقاء کیفی سطح دانش کارشناسان نمایندگی ها در ارائه خدمات پس از فروش از مهمترین دستاوردهای این پروژه است، گفت: با امکانات مرکز آموزش بین المللی ولوو که در شرکت خدمات فنی رنا موجود است و با بهره گیری از مدرسان تائید شده ولوو، رنا در مسیر درستی قدم بر می دارد و می تواند به اهدافش در سال های نزدیک برسد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان