Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نشست صمیمی مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با كارگران خطوط توليد

یکشنبه | ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۳ | کد خبر: CP- ۱۹۲۷۷ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در نشست دوستانه با كارگران مشكلات و چالش هاي آنها را شنيد و تاكيد كرد كه در سال جاري تمام بخش ها بايد با تمام قوا و توان خود حركت كنند تا بتوان سياست ها و اهداف تعيين شده براي اين مجموعه را محقق كرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، محمدعلي تيموري شب گذشته در ضيافت افطار با كارگران در خط توليد، نقطه نظرات و چالش هاي كه اين گروه در مسير توليد دارد را شنيد و دستور حل مشكلات را صادر كرد.

در اين ميان از كارگران خطوط توليد خواسته شد كه با تمام ظرفيت، قوا و توان خود حركت كنند تا بتوان سياست ها و اهداف تعيين شده دولت سيزدهم براي اين مجموعه را محقق كرد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با بيان اينكه در سال جاري و با توجه به 8 فرمان ابلاغ شده از سوي رئيس جمهور در تاريخ 11 اسفند اين مجموعه بايد تا پايان سال جاري 650 هزار دستگاه خودرو توليد كند، گفت: گروه خودروسازي سايپا مانند يك خانواده بزرگ است كه بايد براي يك هدف تلاش كند، مهم ترين هدف اين است كه مردم ايران، با شرايط بهتر و به دور از فضاي واسطه گري و دلالي بتوانند خودروهاي مورد نياز خود را خريداري كنند.

او افزود: براي آنكه هدف ياد شده در سال جاري محقق شود و توليد متناسب با تقاضاي بازار باشد، تمام بخش هاي سايپا بايد همراهي كنند و هيچ كوتاهي و قصوري پذيرفتني نيست.

تيموري تاكيدكرد: در سال جاري افزايش كيفيت خودروها مدنظر قرار گرفته است و در اين خصوص ضرورت دارد تامين كنندگان قطعه و كارگران خطوط توليد توجه لازم را داشته باشند.

در اين ميان كارگران خطوط توليد براي افزايش توليد، رشد كيفي خودروها و تحقق اهداف ترسيم شده گروه خودروسازي سايپا، اعلام آمادگي كردند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نشست صمیمی مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با كارگران خطوط توليد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است