Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

ضرورت توجه شرکت‌های خودروساز به استفاده از ظرفیت‌های داخلی

دوشنبه | ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۰ | کد خبر: CP- ۱۷۲۸۱ | سرویس: سایپا
کارپرس:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ضرورت توجه شرکت‌های خودروساز به استفاده از ظرفیت‌های داخلی گفت: برای قطع وابستگی به خارج باید به ظرفیت و توان داخلی توجه کرد.
به گزارش خودروپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای تولید خودروهای جدید در سال جاری و 2 سال آینده اظهار داشت: اگر مدیران خودروساز از جمله سایپا به توانمندی‌های داخلی توجه داشته باشند و از ظرفیت موجود استفاده کنند، قطعاً شاهد نوآوری و ابتکار در عرصه تولید خودرو خواهیم بود.

وی افزود: باید به جوانان نخبه که صاحب فکر و اندیشه هستند بها داده شود تا بدون اتکا به بیگانگان، صنعت خودروی مستقل داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد:‌ در حال حاضر مدیران سایپا به استفاده از ظرفیت‌های داخلی توجه دارند و از دانشمندان و نخبگان در صنعت خودرو به کار گیری کرده اند اما انتظار داریم بیشتر از گذشته به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام احمدپور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های نانو، پزشکی، صنعت دفاعی و... تصریح کرد: قطعاً این پیشرفت‌ها با اتکا به توان داخل و خوداتکایی حاصل شده و در صنعت خودرو هم می‌توانیم چنین پیشرفت‌هایی داشته باشیم.

وی تأکید کرد: اگر در صنعت خودرو نقایصی وجود دارد به این دلیل است که هنوز نگاه کامل و صددرصد به ظرفیت و توان داخلی نداریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طراحی پلت فرم‌های جدید خودرو در سایپا گفت: خوب است که در این طراحی پلت فرم‌ها صددرصد نگاه داخلی داشته باشیم و باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تولید خودرو در داخل وابستگی به خارج را کاهش دهیم و خودرویی کاملاً ملی تولید کنیم.

 

، 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ضرورت توجه شرکت‌های خودروساز به استفاده از ظرفیت‌های داخلی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است