Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نماينده مجلس شوراي اسلامي:

عملکرد سایپا در دوران تحریم  موجب خنثی شدن اثرات آن شد

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۱ | کد خبر: CP- ۱۶۵۳۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس عملکرد مدیران سایپا در دوران تحریم را قابل تقدیر دانست و گفت:‌ عملکرد خوب مدیران دلسوز سایپا در دوران تحریم  موجب خنثی شدن اثرات آن شد.
به گزارش خودروپرس، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خوب مدیران سایپا در دوران تحریم گفت: چون مدیران سایپا با استراتژی و برنامه‌ریزی درست در مقابله با تحریم کار کرده‌اند عملکرد قابل قبولی داشته و تحریم‌ها نیز چندان تأثیری در روند تولید خودرو نداشته و نتوانست خط تولید این شرکت را متوقف کند.

وی تأکید کرد:‌ آمریکا به دنبال تحریم کامل صنعت خودرو و متوقف کردن خط تولید خودرو در داخل بود اما مدیران سایپا با هوشمندی عمل کردند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگرچه می‌توان گفت تحریم‌های آمریکا بر روی اقتصاد ایران در کوتاه مدت موفق بود اما در درازمدت این تحریم‌ها باعث خودکفایی در داخل شده و موفقیت‌های زیادی نصیب ملت ایران کرده است.

ابوترابی با اشاره به همکاری سایپا با نیروهای مسلح برای توسعه بومی‌سازی قطعات خودرو در داخل کشور گفت: قطعاً با ورود وزارت دفاع و نیروهای مسلح و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان موفقیت‌های چشمگیری در تأمین قطعات در داخل خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه همکاری سایپا با نیروهای مسلح خوب و بسیار به‌جا است، گفت: یکی از روش‌های دور زدن تحریم همین همکاری نیروهای داخلی است و قطعاً این همکاری باعث تأمین قطعات خودرو در داخل خواهد شد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در گذشته به دلیل وابستگی قطعات خودرو به خارج از کشور با تحریم ‌هایی که اعمال شد ضربه هایی خوردیم اما این همکاری‌ها می‌تواند خوداتکایی و کاهش وابستگی را به همراه داشته باشد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عملکرد سایپا در دوران تحریم  موجب خنثی شدن اثرات آن شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است