Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / از امروز

طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد

شنبه | ۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۸ | کد خبر: CP- ۱۵۷۰۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
 طرح جدید پیش فروش 9 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز شنبه، پانزدهم شهریورماه آغاز شد و تا سه روز ادامه دارد.
به گزارش کارپرس، در طرح پیش فروش شهرویرماه سایپا، 9 محصول این شرکت خودروسازی شامل شاهین، ساینا معمولی و ساینا.اس، کوییک دنده ای و دو رنگ (کوییک.آر)، تیبا معمولی و تیبا 2 و وانت 151 در دو مدل معمولی و آپشنال در این طرح عرضه می شود.

در پیش ثبت نام این طرح نیز مانند طرح های اخیر فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی شود اما پس از قرعه کشی، اسامی منتخب 72 ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی الحساب، نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

متقاضیان نهایی این طرح از طریق قرعه‌کشی انتخاب می شوند و تمام موارد بخشنامه های قبلی از جمله دارابودن گواهینامه، نداشتن پلاک فعال و .. در این بخشنامه نیز اعمال شده است.

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، در این طرح که به شیوه پیش فروش مشارکت در تولید خواهد بود 6 درصد سود مشارکت یا 3 درصد سود انصراف تعلق خواهد گرفت.

اجرای این طرح در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار شناسای و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، بوده و متقاضیانی که در خرداد و تیر ماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش‌فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

زمان تحویل این خودروها مهر، آبان و آذر سال آینده خواهد بود و متقاضیان برای ثبت نام می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه پانزدهم تا سه شنبه هجدهم شهریورماه به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipa.iranecar.com  مراجعه کنند.

شایان ذکر است، بنا بر اعلام وزیر صمت قرار بود تا افزایش قیمت منطقی با عرضه خودروی بیشتر توسط خودروسازان در دستور کار قرار گیرد تا خودروهای ایرانی با 5 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه شده تا بدین شکا هم خودروسازان ضرر نکنند و هم دست دلالان از جیب مردم و خودروسازان خارج شود، با این حال هنوز این طرح عملی نشده و قیمت خودرو دربازار روندی افزایشی دارد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است