Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

برندگان پیش‌فروش طرح مشارکت در تولید سایپا فردا معرفی می شوند

شنبه | ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۶ | کد خبر: CP- ۱۵۳۱۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
برندگان قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا انتخاب شدند و اسامی منتخبان فردا -یکشنبه- اعلام می شود.

 به گزارش کارپرس، قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید  محصولات گروه خودروسازی سایپا، ساعت ۱۰ صبح امروز -شنبه- با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

برای این طرح فروش ۱۲ هزار خودرو شامل ۴هزار دستگاه شاهین، ۳هزار دستگاه کوییک.اس و ۵ هزار دستگاه ساینا.اس در نظر گرفته شده بود.

برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف سه درصد، برای خودرو کوییک. اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۵.۶ و سود انصراف ۵.۳ درصدی در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی خودرو های یاد شده بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و همه محدودیت‌های موجود در طرح‌های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

اسامی برندگان قرعه کشی فردا ( یکشنبه ) ساعت ۱۲ پس از بارگذاری در سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قابل رویت است و برای منتخبان پیامک ارسال می شود.

قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم قرعه کشی گفت: برای این سه محصول ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد سه هزار و ۲۳۲ نفر واجد شرایط نبودند، بنابراین قرعه کشی امروز از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر انجام می شود.

«مجید باقری» اضافه کرد: بیشترین استقبال از خودروی کوییک. اس با ۴۹ هزار و ۴۷۴ ثبت نام بود در حالی که ظرفیت سه هزار دستگاه برای آن وجود دارد.

به گفته وی، خودروی شاهین با ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر متقاضی و ظرفیت دو هزار دستگاه و ساینا. اس با ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر متقاضی و دو هزار و ۵۰۰ دستگاه ظرفیت پس از خودروی کوییک اس قرار دارند، به این ترتیب بطور متوسط به ازای هر ۱۰ نفرمتقاضی، یک نفر برنده قرعه کشی خواهد شد.

گفتنی است در مراسم قرعه کشی، ۱۲ هزار نفر منتخب طرح مشارکت در تولید مشخص و ۶ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبان اصلی، جایگزین آنها شوند.

در طرح جدید ‌عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود.

بنابر آمارهای اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول شاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک.اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا.اس را انتخاب کرده‌اند.

اسامی افراد منتخب طرح مشارکت در تولید محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع‌رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبان ارسال خواهد شد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برندگان پیش‌فروش طرح مشارکت در تولید سایپا فردا معرفی می شوند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است