Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

برندگان طرح پیش فروش یکساله سایپا معرفی شدند

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۵۲۳۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
اسامی برگزیدگان دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا صبح امروز یکشنبه، 29 تیرماه پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی سایپا منتشر شد.

 به گزارش کارپرس، روز گذشته قرعه کشی سه محصول شاهین، کوییک s و ساینا s . سایپا  با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا انجام شد و امروز اسامی برندگان قرعه کشی روی سایت سایپا اعلام شد.

مجید باقری قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش سایپا اظهار کرد: با وجود شرایطی همچون شیوع کرونا و تحریم ها، نسبت به سال گذشته روند تحویل خودرو به مشتریان ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در این مرحله، قرعه کشی برای سه مدل از تولیدات سایپا برگزار شد و از مجموع ۲۵۰ هزار متقاضی، ۱۴ هزار نفر برای دریافت این خودرو‌ها برنده شدند و ۵۰ درصد این ظرفیت نیز به عنوان نفرات رزرو انتخاب شدند تا در صورت انصراف متقاضیان جایگزین آن‌ها شوند.

به گفته باقری، کسانی که در این مرحله نتوانسته اند خرید خودرو انجام دهند یا برنده نشده اند نیز می‌توانند در مرحله چهارم ثبت نام خودرو‌های سایپا که بصورت پیش فروش انجام می‌شود شرکت کنند.

این مرحله از ساعت ۱۰ امروز برای پیش فروش ۲۰ هزار خودرو با تحویل شهریور و مهر سال آینده انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای همه محصولات سایپا شامل همه محصولات جدید به همراه خودرو‌های کوئیک، کوئیک آر و ساینا ثبت نام کنند.

پیش پرداخت علی الحساب در این طرح برای خودرو شاهین 80 میلیون تومان، برای خودرو کوییک.اس 40 میلیون و 800 هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس 39 میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان تحویل خودرو شاهین اسفندماه 99، کوییک- اس، بهمن و اسفند 99 و خودرو ساینا- اس زمستان 99 پیش بینی شده است.

شرکت کنندگان در دومین طرح پیش فروش محصولات سایپا می توانند برای اطلاع از لیست اسامی برندگان سایت iranecar.com  مراجعه کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

برندگان طرح پیش فروش یکساله سایپا معرفی شدند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است