Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

«شاهین» نیمه دوم سال به بازار می آید

سه شنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۴:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۴۹۰۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درباره برنامه تولید و عرضه خودرو شاهین در سال جاری بیان کرد: شاهین، نیمه دوم سال به بازار عرضه می شود.
به گزارش کارپرس،  مجید باقری با اشاره به اولین پیش فروش خودروی شاهین در خردادماه امسال بیان کرد: این خودرو در طرح پیش‌فروش اخیر با استقبال بسیار جالب‌توجهی از سوی مشتریان مواجه شد که بیانگر اعتماد مردم ما به محصولات تولید داخل است.

به گفته وی، شاهین استانداردهای ایمنی روز اروپا را داشته و در زمینه کیفیت، یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای داخلی است که کیفیت قابل قبولی دارد.

قائم مقام سایپا در پاسخ به برخی اظهار نظرات در خصوص استفاده از موتور برلیانس در ساخت شاهین مطرح کرد: خودروی شاهین کاملا ایرانی و تولید مهندسان نخبه داخل است و هیچ قطعه خارجی در آن بکار نرفته است .

 

از فیس‌لیفت ساینا تا کوییک

وی در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه توسعه محصول سایپا گفت: در سال جاری و سال‌های آینده علاوه بر فیس‌لیفت‌های متنوع ساینا و کوییک، محصولات جدیدی مبتنی بر پلت‌فرم SP۱۰۰ تولید و عرضه خواهد شد.

باقری ادامه داد: محصولاتی آپشنال با تکیه بر استانداردهای روز تولید و عرضه خواهیم کرد.

به گفته قام مقام سایپا، یکی از رویکردهای سایپا در سال جاری، طراحی و تولید گیربکس اتوماتیک است که توسط مراکز علمی و تحقیقاتی این مجموعه در دستورکار قرار دارد.

 

بهبود خدمات پس‌از فروش سایپا

باقری درخصوص برنامه سایپا برای بهبود خدمات پس از فروش این شرکت بیان کرد: ستاد عالی خدمات پس از فروش در سایپا تشکیل شده و شبکه نمایندگی ها تصمیماتی جدی برای تامین قطعات و سرعت در امدادرسانی را در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: مطالعات لازم برای آسیب‌شناسی خدمات پس از فروش محصولات سایپا در حال انجام است و با وجود کاهش توان تولید شرکت های خودوسازی به دلیل مشکلات اقتصادی تمام تلاشمان را برای توسعه بخش خدمات بکار بسته ایم تا با  کاهش هزینه و زمان تعمیرات، بهبود امدادرسانی و توسعه شاخص‌های خدمات پس از فروش، روندها را بهبود ببخشیم.

 

۳۰ هزار خودرو در انتظار تامین دو قطعه!

به گفته قائم مقام فروش سایپا، هم اکنون ۳۰ هزار خودروی این شرکت در انتظار تامین دو قطعه هستند و به دلیل نقص هنوز تجاری سازی نشده اند.

وی از پیگیری روند تامین قطعات مورد نیاز خبر داد و گفت: همکاری با شرکای تجاری بد عهدی که از ایران رفتند، و باعث لطمه به صنعت خودروسازی شدند را به طور کامل قطع خواهیم کرد.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

«شاهین» نیمه دوم سال به بازار می آید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است