Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه /

فردا، آخرین مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا

جمعه | ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۴۸۴۴ | سرویس: سایپا
کارپرس:
فردا شنبه، آخرین مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا بوده و برندگان قرعه کشی تا ساعت 24 برای پرداخت وجه خودرویشان فرصت دارند.
 
به گزارش کارپرس،  پیش فروش یکساله 9 محصول پرمخاطب سایپا پس از اعتبارسنجی در سامانه امتا و صحت سنجی اطلاعات توسط سایپا هفته گذشته با قرعه کشی ۴۰ هزار خودرو، از بین  ۲۴۳ هزار  متقاضی واجد شرایط صورت گرفت.
براساس اعلام سایپا، برندگان طرح پیش فروش یکساله، 72ساعت کاری برای واریز مبلغ علی‌الحساب طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا فرصت داشتند و بر این اساس متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خردادماه فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ پیش‌پرداخت اقدام کنند.
 
حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در این باره بیان کرد: مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یکساله محصولات سایپا روز یکشنبه ۲۵ خردادماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و با تلاش همکارانمان تخصیص منتخبان به نمایندگی‌های منطقه‌ای جهت انجام فرآیندهای ثبت نام و تحویل مدارک، نیز در مدت یک روز انجام شد. 

وی ادامه داد: امکان واریز وجه علی‌الحساب از بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۶ خردادماه آغاز شد و با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، مهلت ۷۲ ساعته تعیین شده در روزهای کاری، تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت. 

کاظمی با بیان اینکه امکان واریز اینترنتی وجه به صورت شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل نیز فراهم است، افزود: تا ظهر امروز – پنجشنبه- نزدیک به ۷۰ درصد از منتخبان قرعه‌کشی وجه خودرو مورد نظر خود را واریز کرده‌اند و سایر مشتریان نیز تا پایان روز شنبه مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

 یادآور می شود، پس از صدور دعوت نامه اصلی، مطابق رویه های گذشته سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت قرار خواهد داشت.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فردا، آخرین مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است