Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / توسط رایان سایپا صورت می گیرد

ارائه تسهیلات خرید خودروهای کارکرده گروه سایپا

دوشنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۴۳۸۳ | سرویس: سایپا
کارپرس:
تسهیلات خرید خودروهای کارکرده گروه سایپا توسط شرکت لیزینگی رایان سایپا به صورت اقساطی فراهم شد.

اجرای طرح اعطای تسهیلات به خودروهای کارکرده گروه سایپا با شرایط ویژه و در کوتاهترین زمان صورت گرفته و ارائه این تسهیلات تا سقف 50 درصد بهای کارشناسی خودرو است.
بنا بر اعلام رایان سایپا حداکثر تسهیلات تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده و خریدار، خودروی مورد نظر خود را انتخاب نموده و با فروشنده از لحاظ قیمت و کیفیت و اصالت خودرو به توافق رسیده و جهت دریافت تسهیلات طبق شرایط تعیین شده در سایت‏ رایان سایپا، نسبت به درج مشخصات خود و‏ فروشنده همراه با اطلاعات خودرو در قسمت مربوطه اقدام می کند.
در مرحله تخصیص تسهیلات، شرکت نسبت به عملیات اعتبارسنجی خریدار اقدام و نتیجه را همراه با سایر شرایط به طرفین در سایت خود اطلاع رسانی می کند. در صورت تایید صلاحیت، خریدار با توجه به شرایط اعلام شده، اقدام به تشکیل پرونده کرده و به صورت اقساطی صاحب خودرو می شود.
بنا به اعلام رایان سایپا، در حال حاضر تنها خودروهای گروه خودروسازی سایپا شامل این طرح می شوند و در شرایط اخذ این تسهیلات آمده است که سقف تسهیلات برابر با 50 درصد ارزش کارشناسی خودرو و تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است.
پرداخت اقساط حداکثر سه ساله و تنها به صورت چک (صیاد) با فاصله زمانی، حداکثر 4 ماهه امکان پذیر است.
همچنین خریدارباید مبلغی را به عنوان هزینه خدمات لیزینگ در زمان ثبت نام و نیز مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را به صورت نقدی در زمان انعقاد قرارداد پرداخت کند.
ارایه گواهی امضاء درصورت ارایه چک توسط شخص ثالث الزامی بوده و صدور یا تمدید بیمه شخص ثالث بر عهده خریدار است.
تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری در شهر تهران صورت گرفته و  در صورت طولانی شدن فرآیند اداری نقل و انتقال، خودرو در پارکینگ شرکت لیزینگ رایان سایپا نگهداری می گردد.

روش پرداخت در سه مرحله
روش پرداخت وجه خودرو در سه مرحله صورت می گیرد و ده درصد از بهای خودرو هنگام انعقاد مبایعه نامه و توسط خریدار به فروشنده پرداخت می شود. چهل درصد قیمت خودرو نیز هنگام تعویض پلاک خودرو توسط خریدار به فروشنده پرداخت می شود و پنجاه درصد نهایی ارزش خودرو در قالب تسهیلات و پس از انتقال سند در دفترخانه توسط شرکت لیزینگ رایان سایپا پرداخت می شود.
 سند خودروی تحت معامله باید آزاد بوده و در رهن نباشد، همچنین هزینه کارشناسی، نقل و انتقال خودرو و ترهین سند در دفترخانه بر عهده مشتری خودرو بوده و اسناد خودرو تا تسویه حساب کامل اقساط در رهن شرکت لیزینگ رایان سایپا خواهد بود.
گفتنی است، شرکت لیزینگ رایان سایپا اولین لیزینگ مبتکردر خلق و طراحی متنوع روش های فروش خودروهای سبک و سنگین صفر کیلومتر و بدون واسطه از طریق خودروسازان گروه سایپا است که نزدیک به دو دهه سعی در خلق خدمات نوین به مشتریان خود دارد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه تسهیلات خرید خودروهای کارکرده گروه سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است