Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد

دوشنبه | ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳ | کد خبر: CP- ۱۳۷۲۶ | سرویس: سایپا
کارپرس:
گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخ‌گویی سریع‌تر به درخواست‌های مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مشتریان سایپا می‌توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش داده و مشتریان سایپا می توانند همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ با شماره تماس ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و درخواست های خدمات فروش و خدمات پس از فروش خود را مطرح کنند.

همچنین مشتریان سایپا می‌توانند در صورت عدم دسترسی به اینترنت، با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی گروه سایپا در سراسر کشور، یکبار درخواست خدمات فروش خود را ثبت و با پیامک از روند اقدامات صورت گرفته، مطلع شوند.

گروه خودروسازی سایپا در پایان از همه مشتریان درخواست می‌کند، خدمات مربوط به خودروی خود را از مسیر‌های مذکور پیگیری و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، در جهت تحقق کاهش تردد در مکان‌های عمومی از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سایپا میز خدمت را به خانه مشتریان آورد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است