Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در آخرین ارزیابی استاندارد؛

رتبه شرکت خدمات فنی رنا ارتقاء یافت

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۴ | کد خبر: CP- ۱۱۵۵۸ | سرویس: سایپا
کارپرس:
رتبه شرکت خدمات فنی رنا، ارائه دهنده خدمات پس از فروش به محصولات تجاری گروه سایپا در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارتقا پیدا کرده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا با اعلام این خبر افزود: هر ساله ISQI به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت های خدمات پس از فروش خودرو را براساس دستور العمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار می دهد.
 
محمدرضا مهری در ادامه تشریح کرد: رتبه 2 بالاترین رتبه کسب شده توسط شرکت های ارزیابی شونده در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است که شرکت خدمات فنی رنا نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق به کسب رتبه 2 شد و با یک پله صعود در جایگاه سوم شرکت های خدمات پس از فروش خودروهای تجاری قرار دارد.
 
معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا در ادامه گفت: کسب این موفقیت را می توان گام مهمی برای ارتقای خدمات به مشتریان این شرکت دانست و وظیفه این شرکت در بالابردن رضایت مشتریان بیش از پیش سنگین تر خواهد شد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رتبه شرکت خدمات فنی رنا ارتقاء یافت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است