Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

رامک یدک رتبه سوم خدمات پس از فروش خودرو

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۶:۵۹ | کد خبر: CP- ۳۷۴۹ | سرویس: رامک خودرو
کارپرس:
رتبه سوم ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز در بین واردکنندگان خودرو به رامک یدک رسید.
به گزارش کارپرس، در آخرین ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های خودرو ساز توسط شرکت بازرسی و استاندارد ایران (ISQI) شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ در ایران موفق شد رتبه سوم در بین وارد کنندگان خودرو را کسب کند.

بر اساس این گزارش گروه صنعتی رامک خودرو تنها شرکت واردکننده خودرو محسوب می شود که سازمان مجزا در مبحث خدمات پس از فروش (رامک یدک) دارد، نکته‌ای که به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل رشد کیفیت خدمات آنها باشد.

گزارش شرکت بازرسی و استاندارد ایران (ISQI)  نشان می دهد شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه‌های اصلی کسب این موفقیت بوده است.




منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رامک یدک رتبه سوم خدمات پس از فروش خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است