Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بر اساس مصوبه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک؛

مجوز اشتراک گذاری اطلاعات بیمه شخص ثالث خودروها صادر شد

یکشنبه | ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۰ | کد خبر: CP- ۱۲۵۲۳ | سرویس: بیمه
کارپرس:
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: اطلاعات بیمه شخص ثالث خودروها طبق مصوبه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، به اشتراک گذاشته می‌شود.
به گزارش کارپرس، رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در توئیتر نوشت: با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و همراهی بیمه مرکزی، اطلاعات بیمه شخص ثالث طبق مصوبه و شرایط کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، در اختیار کسب و کارهای مرتبط با خودرو، از جمله شرکتهای بیمه، خرید و فروش و حمل و نقل قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این سرویس مربوط به مصوبه جلسه سوم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی است، گفت: به زودی اطلاعات مربوط به معاینه فنی خودروها (سیمفا) نیز در اختیار کسب وکارهای مرتبط با خودرو قرار می گیرد.

 کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی مطابق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی و در راستای اجرای بند «ث» ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه و آیین‌نامه اجرایی احصای کلیه استعلامات و ایجاد نظام استانداردسازی تبادل اطلاعات بین دستگاهی (مصوب شورای عالی فضای مجازی)، توسط شورای اجرایی فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

هدف از تشکیل این کارگروه، ایجاد هماهنگی، نظارت، تصمیم‌سازی در تبادل اطلاعات بین دستگاهی به منظور حفظ یکپارچگی، استانداردسازی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات الکترونیکی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات دستگاههای اجرایی است.


منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مجوز اشتراک گذاری اطلاعات بیمه شخص ثالث خودروها صادر شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است