Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات؛

سفر مدیر عامل ایساکو به سیستان و بلوچستان

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۰۶:۵۷ | کد خبر: CP- ۲۸۵۰ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
در ادامه بازدیدهای سرزده مدیر عامل ایساکو به شهرهای مختلف کشور، برای بررسی کیفیت و نحوه ارائه خدمات پس از فروش، این بار عملكرد نمایندگی‌های مجاز سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار مي گيرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس،شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، پس از بررسی نقاط قابل بهبود در کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف با حضور مديرعامل، معاونین و مدیران، برنامه‌های نوینی را در راستای ارتقا شبکه خدمات طرح‌ریزی و به شبکه ابلاغ کرد.

اين شركت با اجرای برنامه‌هاي مصوب توانست میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات را در حالی افزایش دهد که ملاک‌های شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در این سال‌ها برای بررسی میزان رضایت مشتری، بسیار سخت‌گیرانه‌تر شده بود.

مديرعامل ايساكو پس از ایجاد این تغییرات و طرح‌های خلاق و برنامه‌ریزی و تاکید برای اجرای آن، از ابتدای سال جاری، برای بررسی نحوه ارائه خدمات، تحت این استانداردها، به صورت سرزده به استان‌های مختلف سفر کرده و در جایگاه یک مشتری از پذیرش تا ترخیص خودروها و نحوه ارائه خدمات توسط کارشناسان را از نظر می‌گذراند.

سيد رضا حسيني در راستای یکسان‌سازی ارائه خدمات در سراسر کشور، دورترین استان‌ها را نیز مورد بازدید قرار داده و از نزدیک بر نحوه خدمت‌‌رسانی نمایند‌گی‌های مجاز نظارت می‌کند.

وي در آخرین سفر خود به همراه هیات نظارت به صورت سرزده به سیستان و بلوچستان سفر کرده تا نحوه کیفیت ارائه خدمات را در این منطقه نیز بهبود ببخشد.

 







با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سفر مدیر عامل ایساکو به سیستان و بلوچستان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است