Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ثبت رکوردهای رضایت‌بخش تامین قطعات خدمات پس از فروش و رضایت مشتری؛

افزایش ۷۵ درصدی فروش ساپکو به ایساکو

شنبه | ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۵ | کد خبر: CP- ۲۱۴۶۲ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
با همت شرکت ساپکو و اتخاذ رویکرد تعامل مسوولانه با سازندگان و ایساکو و در راستای تامین به موقع قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش خودروها، به ‌عنوان یکی از حوزه‌های موظف ساپکو در تامین قطعات، رکورد افزایش ۷۵ درصدی فروش به ایساکو از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثبت شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر خودروپرس، در راستای تامین به موقع قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش و نیازهای امدادی و جلب حداکثری رضایت مشتریان، مجموع تامین و فروش شرکت ساپکو به ایساکو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پایان دی‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۵درصدی را تجربه کرد.

بر این اساس، تداوم پیش‌بینی‌پذیر رشد راندمان تامین نیاز ایساکو توسط ساپکو و فروش به خدمات پس از فروش به عنوان یکی از حوزه‌های موظف ساپکو، آمار قابل انتظار فروش تا پایان امسال، ثبت رکورد پنج‌برابری فروش نسبت به میزان ارزشی فروش پنج ساله گذشته را نیز رقم خواهد زد و این امر ضامن تامین به موقع نیازهای شبکه خدمات پس از فروش در روزهای پایانی سال خواهد بود.


آمار مذکور همچنین نشان‌دهنده رشد ۱۴۰درصدی فروش دوره‌ای ساپکو به ایساکو در دو ماهه آذر ‌و دی امسال در مقایسه با فروش دوره‌‌ای سال گذشته در زمان مشابه بوده است.
گفتنی است، رویکرد پی‌گیری و جذب حداکثری سفارش‌ها از طریق تعمیق تعاملات با سازندگان و ایساکو در حوزه قیمت خرید و فروش قطعه مورد نیاز، شناسایی گلوگاه‌های تامین و به‌کارگیری حداکثری ظرفیت تولید سازندگان از طریق تعامل میان آنان و واحد‌های تامین ساپکو به‌نحوی که روند تولید محصولات گروه صنعتی آسیب نبیند و نیز بازنگری و بهبود فرآیندها در مجموعه ساپکو از جمله علل اصلی افزایش چشم‌گیر فروش قطعات از ساپکو به ایساکو به شمار می‌رود.


همچنین کاهش شمار قطعات امدادی متوقع در دفاتر خدمات پس از فروش ایساکو از ۱۱ هزار و ۹۳۵ قطعه در مردادماه ۱۴۰۲ به ۲۳۹ قطعه در پایان دی‌ماه نیز از جمله سایر اقدامات ساپکو به شمار می‌آید که با پیش‌بینی و تامین ۹۰درصدی اقلام خدمتی ضروری ایساکو میسر شده و پیش‌بینی می‌شود بسترساز افزایش ملموس رضایت مشتریان ازخدمات پس ‌از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو و کاهش زمان انتظار خودروهای امدادی باشد.
شایان ذکر است، تامین به موقع قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش، از جمله اولویت‌های ساپکو به موازات تغذیه به موقع خطوط تولید ایران خودرو در راستای جلب حداکثری رضایت مشتریان به شمار می‌رود.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

افزایش ۷۵ درصدی فروش ساپکو به ایساکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است