وی افزود: در صورتی که مشکل خودرو، با دریافت خدمات غیر حضوری در محل قابل حل نبود، مشتریان میتوانند با رعایت کامل موازین بهداشتی، به نمایندگیها مراجعه کنند.
مونسان یادآور شد: از اوایل شیوع بیماری در اسفند ماه سال اخیر، تمهیدات و شیوهنامههای بهداشتی در تمامی نمایندگیهای ایرانخودرو اعمال شد و همزمان با اوج گرفتن مجدد این بیماری در مرحله دوم، این برنامهها با دقت و سختگیری بیشتری در همه مراکز به اجرا درمیآید.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، مدیر عامل این شرکت از اقداماتی نظیر تاکید بر استفاده از ماسک و تبسنجی در بدو ورود، در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی کننده دست، ایجاد فاصله اجتماعی لازم در سالنهای پذیرش و انتظار، جداسازی فضای حضور پرسنل و مراجعهکنندگان با استفاده از لایه محافظ، ضدعفونی مداوم فضاهای عمومی و ... در نمایندگیها خبر داد.
وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه هممیهنان و تشکر و قدردانی از کادر درمان که در این شرایط خطیر، با از جانگذشتگی به جامعه خدمت میکنند گفت: ارایه خدمات به هموطنان نباید با هیچ خللی مواجه شود و از این جهت، پرسنل ما با تلاش در مسیر حفظ سلامتی خود و دیگران، میکوشند بالاترین بازدهی را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان