به گزارش روابط عمومی ایساکو، برنامه آموزشی مذکور برای هر گروه به مدت 20 ساعت توسط مدیریت آموزش فنی اين شركت برگزار خواهد شد. طرحريزي اين دورهها بهگونهاي بوده است که شبکه نمايندگيهای ایرانخودرو به بهترين شکل و زمان ممکن براي ارائه خدمات پس از فروش به اين محصول آماده شوند و آموزشها تا زمان تحویل محصول به پایان برسد.
نخستين دوره آموزشي در این خصوص در دی ماه سال جاری براي پرسنل تعميرگاههاي مرکزي و امداد خودرو ایران برگزار شد. سرفصلهای آموزشی این دورهها شامل آشنایی با محصول، شناخت اجزا و تجهیزات تغییر یافته نسبت به خودروی دندهای و روشهای عیبیابی و تعمیراتی میباشد.
گفتني است، یکی از شاخصهای مهم در افزایش رضایت مشتریان طبق ارزیابیهای صورت گرفته توسط شرکت بازرسی و کیفیت ایران، ارائه آموزشهای فنی و تخصصی به پرسنل نمایندگیها بوده که منجر به ارتقای دانش فنی پرسنل و بهبود کیفیت ارائه خدمات در حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو شده است.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان