وی با بیان این که جریان کیفیسازی محصولات و خدمات ایرانخودرو در قالب ۱۶۱ برنامه عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این برنامهها در طول زنجیره ارزش و در حوزههای کیفیت تامین، کیفیت مهندسی و طراحی، کیفیت ساخت و تولید، کیفیت فروش و خدمات پس از فروش و کیفیت لجستیک طرح ریزی و در حال اجراست که آثار این اقدامات طی سال جاری برای مشتریان نمایان خواهد شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تمرکز بر خواستهها و انتظارات مشتری در شاخصهای کیفی، گسترش نظارت کیفی به همه واحدهای موثر در زنجیره ارزش تولید، فرآیند محوری در پیشبرد فعالیتها، استانداردسازی رویهها و مشخصهها و دستیابی به بالاترین استانداردها در کیفیت محصولات و خدمات در کنار برنامههای متعدد دیگر، از اقدامات اصلی در حوزه کیفیت در سال ۱۴۰۱ است.
وی گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه مسیر ترسیم شده خود در سال ۱۴۰۱، در بستر سیاستها و رویکردهای تعیین شده در حوزه کیفیت و با بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای انسانی و تخصصی موجود در سطح این شرکت، در جهت ایجاد فضای مناسب برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با نظارت و راهبری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان