به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، فاطمه افشار مدیر برنامهریزی و مطالعات استراتژیک در این باره گفت: آخرین گواهینامه دریافتی در شرکت امدادخودرو ایران مربوط به سال ۱۳۹۷ بوده که با برنامه ریزی و تلاش صورت گرفته، موفق به اخذ ۴ گواهینامه بینالمللی ایزو در سال ۱۴۰۰ شده است.
وی افزود: امدادخودرو ایران با هدف ارتقای سطح خدمترسانی به مشتریان، از جمله نخستین شرکتهایی است که در این ارزیابی موفق به دریافت گواهینامه بینالمللی ایزو «مدیریت مرکزتماس با مشتری» برای مرکزپاسخگویی خود شده است.
امدادخودروایران تلاش دارد با بهبود مستمر استانداردهای کیفی، خدماتی ارایه دهد که سطح بالاتری از رضایت مشتریان را کسب و توان رقابت خود را متناسب با به روزترین خدمات پس از فروش ارایه شده در کلاس جهانی، روزآمد سازد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان