امیرحسین مفید، هدف از برگزاری این آزمون را، سنجش دانش فنی و تخصصی و ارتقای روزافزون مهارت کارکنان نمایندگیهای مجاز عنوان کرد. خروجی نهایی آزمون، رشد تواناییهای حرفهای همکاران و به دنبال آن ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش خواهد بود.
وی گفت: این ارزیابی، بر امتیاز خبرگی کارکنان شبکه خدمات تاثیر بسزایی دارد و علاوه بر آن با پایش اثربخشی برنامههای آموزش و انجام برنامهریزیهای آتی در مسیر ارتقای افراد و مجموعه، تعیین کننده خواهد بود.
مفید ادامه داد: این آزمون که پیش از شیوع ویروس کرونا به دو شکل حضوری و الکترونیکی برگزار میشد، در سال گذشته، فقط به صورت الکترونیکی انجام شد و با کسب تجربه موفق و وجود زیر ساختهای مناسب، شرکتکنندگان امسال هم باید در تاریخ و زمان مقرر با ورود به سامانه آموزش الکترونیکی مدیریت آموزش فنی ایساکو https://elearning.isaco.ir به سوالات فنی و تخصصی پاسخ دهند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان