وی با بیان اینکه ایران خودرو با ارایه خودروی تارا نشان داد که خودروسازان و قطعه سازان داخلی که تا پیش از این عمدتا محصولات مونتاژی ارایه می کردند، به خوبی می توانند تولید کننده خودرو باشند، تارا را نقطعه عطفی در اثبات دانش و تخصص داخلی بدون تکیه بر توان و کمک خارجی دانست.
این کارشناس صنعت خودرو، با بیان اینکه حجم داخلی سازی بالای تارا به اشتغال و تولید در کشور کمک می کند، اظهار کرد: خودروسازان باید به دنبال این باشند که میان کیفیت طراحی محصول و محصول نهایی سنخیت وجود داشته باشد. هم چنین در زمینه خدمات پس از فروش نیز، مشتریان خودرو باید بتوانند به قطعات یدکی و مصرفی با کیفیت دسترسی داشته باشند.
به گفته وی، خودروی تارا نسبت به سایر خودروهای داخلی، از پلتفرم و کیفیت خوبی از منظر قطعات و تجهیزات برخوردار است، بنابراین در عین رقابت با خودروهای ایرانی، می تواند با خودروهای خارجی هم کلاس خود نیز وارد رقابت شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اقتصادی بودن خودروی تارا با توجه به کیفیت محصول، عنوان کرد: این خودرو با برخورداری از امکانات خوب و به روز، ایمنی، ابعاد و اندازه ای که دارد، می تواند برای خانواده های ایرانی مناسب باشد. ضمن اینکه قیمت مناسب این خودرو در مقایسه با خودروهای هم کلاس خود در بازار، خرید آن را به صرفه و اقتصادی می کند؛ از این رو تارا می تواند بازار خوبی به دست آورد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان