Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / در نشست خبری مطرح شد؛

هیچ تعهد معوقی در حوزه فروش ایران‌خودرو وجود ندارد

شنبه | ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۲ | کد خبر: CP- ۱۵۱۳۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مهندس ناقدی عنوان کرد: ایران‌خودرو امروز هیچ گونه تعهد معوقی ندارد و این حاصل تلاش و برنامه ریزی دقیق شبکه تولید و فروش این شرکت است.
به گزارش کارپرس، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گفت: خوشبختانه با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راه وجود داشته است از آبان ماه سال گذشته تا امروز هیچگونه تعهد معوقی نداشته ایم و در فروش 15 هزار دستگاه خودرو در دوره گذشته نیز 9 هزار دستگاه خودرو فاکتور و تحویل شده است و الباقی نیز به صورت پیوسته تحویل خواهد شد.
 
ناقدی افزود دلیل اصلی این که تعهد معوق ایران خودرو به روز شده این است که ما اخیرا هیچ تعهد جدیدی برای خود ایجاد نکرده ایم و با عدم ایجاد تعهد جدید در چهار ماه ابتدای سال توانستیم ضمن افزایش تولید این عدد را به صفر نزدیک کنیم.
 
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش تاکید کرد ما در تلاشیم تا با خلق ارزش افزوده برای مشتریان این شرکت شرایط بهتری را برای همه ایجاد کنیم.
 
ناقدی اظهار داشت ما به دنبال ایجاد یک میز کار کامل و بی نقص برای مشتریان این شرکت هستیم تا در تمامی موارد مورد نیاز از طریق این میز کار مشتریان بتوانند به راحتی از خدمات این شرکت بهره مند شوند.
 
وی همچنین افزود ما به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان ایران خودرو هستیم این باشگاه کمک می‌کند تا خدمات متنوعی را در اختیار ایشان قرار دهیم و مشتریان عضو این باشگاه از آن بهره مند شوند.
 
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درخصوص مشتریان خودروی سوزوکی اظهار کرد کل تعهدات باقی مانده ما در خصوص خودروی سوزوکی زیر 50 عدد است که طرح تبدیل مناسبی را برای مشتریان پیشنهاد داده‌ایم که انشالله مشتریان باقی مانده نیز مشکلاتشان مرتفع می‌شود.
 
وی همچنین از توسعه میز کار مشتریان این شرکت خبر داده و تاکید کرد مشتریان این شرکت با همان کلمه عبور و رمزی که اکنون برای خرید محصولات این شرکت در اختیار دارند می‌توانند از خدمات دیگر این شرکت نیز استفاده کنند و ایده ای که در حال توسعه است بنحوی است که مشتریان بتوانند تمام خواسته های خود را از این شرکت از پشت همین میز کار ثبت و پیگیری نمایند.

این مسئول تصریح کرد باوجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است .‌

ناقدی با اشاره به این که با تکمیل خودروهای ناقص کف کارخانه که اغلب آن ها در انتظار قطعات های تک هستند تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهدیافت، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ، ۱۰۵ هزارو ۲۳۱ دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴درصد رشد نشان می هد؛ اما در خصوص تامین قطعات اظهار کرد که ارتباط خوب بین ایران خودرو با قطعه سازان داخلی باعث شده است تا مشکلات مالی گذشته رو به بهبودی رفته و هر روز تعهدات مالی ما به قطعه سازان کمتر شود همچنین این نکته مهم را نباید فراموش کرد که حتی اگر یکی از قطعه سازان نیاز ما را تامین نکند تجاری سازی محصولات امکان پذیر نخواهد شد بنابراین افزایش تولید فعلی در خطوط تولید این شرکت در ابتدا مدیون فعالیت روز افزون قطعه سازان است.

وی گفت: در خصوص خودرو K۱۳۲ در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود اما در حال حاضر ۶۰ هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام را انجام داده اند. اما در حال حاضر محصول K132 در مراحل آغازین تولید انبوه قرار دارد، و قیمت این محصول جدید طبق مستندات رسمی قیمت تمام شده که از سوی ایران‌خودرو به مراجع ذیصلاح ارائه شده مشخص می‌شود و ایران خودرو بر اساس دستورات ایشان این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری ، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو ، یکپارچه سازی سیستم تحویل در هفت سایت تولیدی ، کاهش توقف خودروها در نمایندگی ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان اعلام کرد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هیچ تعهد معوقی در حوزه فروش ایران‌خودرو وجود ندارد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است