Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با اجرای موفقیت آمیز:

ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک

سه شنبه | ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۸ | کد خبر: CP- ۱۳۷۳۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
ارائه خدمات فروش ایران‌خودرو بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به معاونت فروش این خودروساز که از امروز آغاز شد، با همکاری مشتریان با موفقیت انجام شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، بررسی میدانی انجام شده نشان می‌دهد کاهش قابل توجه حجم مراجعات مشتریان به سازمان فروش، نه تنها خللی در روند ارائه خدمات ایجاد نکرده بلکه زمینه‌ساز استفاده از ظرفیت‌های موجود در فن‌آوری اطلاعات، خدمت رسانی غیرحضوری و افزایش بهره‌وری در این بخش شده است.ارایه غیر حضوری خدمات فروش ایران خودرو با همکاری شبکه خدمات فروش نمایندگی ها محقق شده است.

از امروز خدمات حوزه فروش ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارائه می‌شود که با توفیق حاصل شده، امکان توسعه دولت الکترونیک در خدمات فروش ایران‌خودرو نیز ایجاده شده است.

گفتنی است، مسیرهای دریافت غیرحضوری خدمات در سایت اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir در دسترس مشتریان قرار دارد. مرکز تماس ۰۹۶۴۴۰ نیز پاسخگوی تلفنی مشتریان است.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است