Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ارائه غیرحضوری خدمات فروش به مشتریان ایران خودرو

دوشنبه | ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۱:۲۶ | کد خبر: CP- ۱۳۷۱۹ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
ایران خودرو مسیرهای ارایه غیرحضوری خدمات فروش به مشتریان را اعلام کرد.
به گزارش کار پرس، براساس مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو و تاکید مدیریت ارشد گروه مبنی بر تکریم ارباب رجوع از طریق بکارگیری روش‌های الکترونیک در رفع نیازهای مشتریان، از روز دوشنبه 12 اسفندماه 1398 تمامی خدمات حوزه فروش و تحویل به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارایه خواهد شد.

مشتریان خدمات حوزه معاونت فروش ایران خودرو می‌توانند از طریق ikco.ir لیست خدمات غیرحضوری ارائه شده توسط این معاونت را مشاهده و از طریق نمایندگی‌ها و مرکز تماس ایران خودرو به شماره 096440 نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.

شماره 096440 مرکز تماس ایران خودرو پاسخگوی مشتریان برای دریافت و رسیدگی به درخواست ها درباره عملکرد نمایندگی ها نیز خواهد بود.

این شرکت ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، از مشتریان درخواست کرده تا خدمات حوزه فروش و تحویل را از مسیرهای یادشده دریافت کنند و از مراجعه حضوری و مستقیم به معاونت بازاریابی و فروش خودداری کنند.



منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه غیرحضوری خدمات فروش به مشتریان ایران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است