Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل ایران خودرو در نشست با وزیران دفاع و صمت:

تحقق اهداف خودكفايي محصولات را با جديت دنبال مي كنيم

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۷ | کد خبر: CP- ۱۳۴۵۷ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مدیرعامل ایران خودرو ضمن تاکید بر اجرای راهبردهای وزارت صمت درخصوص نهضت داخلي سازي قطعات گفت :‌براي همكاري با وزارت دفاع درحوزه ساخت داخل 29 پروژه هدف گذاري شده است
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، فرشاد مقیمی در نشست مربوط به آغاز تولید دنا پلاس توربوشارژ دنده اتوماتيك و معرف محصولات جدید ایران خودرو ضمن ارایه گزارشی درباره اقدامات زیربنایی ایران خودرو در حوزه‌های مختلف تامین و تولید گفت: دستاوردهای بزرگ و مهمی در شرایط تحریم کسب کرده‌ایم.

وی یکی از محورهای اساسی دنبال شده را سیاست های مربوط به حوزه ساخت داخل و رفع مشکلات و موانع در این حوزه دانست و گفت: دستاوردهای نهضت ساخت داخل در میزهای خودکفایی وزارت صمت با حمایت شخص وزیر صمت محقق شده است.

مقيمي ادامه داد:3 ميز دحوزه داخلي سازي قطعات خودرو با حمايت وزير صمت برگزار شد كه 24 قطعه از قطعات ميز اول و 12 قطعه از ميز دوم و يك قطعه از ميز سوم به توليد انبوه رسيده است

وی خاطرنشان کرد: تفاوت مهم دستیابی به تولید روزانه دوهزار دستگاه خودرو نسبت به گذشته عدم استفاده از قطعات سی.کی.دی و و تولید با تکیه بر توان سازندگان و مهندسان و کارگران است.

مقيمي با اشاره به افتتاح خطوط تولید در روزهای اخیر در شرکت های تامین کننده محصولات ایران خودرو گفت: انگیزه ای که امروز در حوزه قطعه سازی شکل گرفته قطعا سبب تحقق اهداف خودکفایی محصولات خواهد شد.

مدير عامل ايران خودرو در ادامه گزارش مبسوطی از اقدامات و دستاوردهای حوزه های مختلف طراحی، تامین و تولید در بخش خودروهای سبک و سنگین و همچنین تدوین نقشه راه محصول، موتور، گیربکس و صادرات ارایه کرد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تحقق اهداف خودكفايي محصولات را با جديت دنبال مي كنيم

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است