وی گفت: این طرح با هدف تسریع در فرآیند تحویل خودرو با توجه به روش های دیگر تحویل اعم از حمل و نقل ریلی و جاده ای توسط گروه صنعتی ایران خودرو اجرا شده است و هم اکنون در راستای جلب رضایت مشتریان، امور فروش و توزیع این سایت، تماس مستقیم تلفنی با مشتری جهت تحویل به موقع خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه تحویل حضوری خودرو به مشتریان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: طرح تحویل حضوری خودرو هر ساله در سایت تبریز انجام می شود که با استقبال کم نظیر مشتریان عزیز همراه بوده است.
وی تصریح کرد: مشتریان عزیز سراسر کشور که خودروی سمند و سورن آنها فاکتور شده است می توانند در اولین فرصت به مدیریت امور فروش و توزیع سایت تبریز مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن های: 21555-041 داخلی(5450 – 5460 – 5464) از وضعیت خودروی ثبت نامی خود آگاه باشند.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: علاوه بر تحویل حضوری خودرو هم اکنون روزانه 450 دستگاه خودروی آماده ارسال شده و پس از تحویل به شرکت ایسیکو به صورت حمل و نقل جاده ای و ریلی به نمایندگی های سراسر کشور توزیع می شود.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو تبریز، حاجی زاد منصور تأکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به ترافیک حجم بارگیری ایام پایانی سال، در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل جاده ای توسط شرکت ایسیکو تمهیدات لازم جهت ارسال روزانه 500 دستگاه خودروی سمند و سورن فراهم شده است.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان