Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با حضور وزیر صنعت صورت گرفت:

آغاز بکار دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل

شنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۵ | کد خبر: CP- ۱۲۱۹۴ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت ، معدن وتجارت ومدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و قطعه سازان آغاز شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، دردومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو ۳۶ شرکت قطعه ساز برای تولید ۴۲ قطعه جهت بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو قرارداد امضاء می کنند که با اجرای این قرارداده‌ها ۹۱ میلیون یورو کاهش ارزیری عاید اقتصاد ملی می شود.

با بومی سازی سه قطعه مهم در میز اول تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو توسط سازندگان ایرانی ۲۰ هزار خودروی کف کارخانه ها جمع آوری ، تکمیل وتحویل مشتریان شد ه است .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه دومین میز تخصصی خودرو گفت ؛ با همدلی تمامی قطعه سازان کشور در سال جاری به اهداف وبرنامه های تدوین شده دست خواهیم یافت .

مقیمی افزود: با تشکیل کمیته تعمیق وتوسعه ساخت داخل در ایران خودرو ، درراستای سیاست های وزارت صمت نهضت داخلی سازی قطعات را با جدیت دنبال می کنیم‌.

مقیمی تاکیدکرد : از مهمترین اقدامات انجام شده ، بحث جدید ماموریت ساپکو مبنی بر توجه بیش تر به طراحی ومهندسی است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان ساخت : تاکنون شش قطعه در میز اول تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو به تولید انبوه رسیده و پنچ قطعه دیگر نیز در مراحل تست قرار دارند که به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

وی تاکید کرد: براساس آمار های موجود ایران خودرو با تحقق بومی سازی قطعات در میزاول تعمیق ساخت داخل ۴۴ میلیون یورو صرفه جویی ارزی عاید صنعت واقتصاد ملی می کند .

وزیر صنعت ، معدن وتجارت در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو گفت : راه مقابه با جنگ اقتصادی امروز توجه به تولید ملی است .

دکتر رضا رحمانی خاطرنشان ساخت : ما با برپایی نهضت ساخت داخل در کشور ، تحریم هارا به فرصت تبدیل کردیم و قطعه سازان و خودروسازان همه باهم باید برای کاهش وابستگی کشور گام بردارند.

وزیر صمت تاکید کرد: مردم از خودروسازان تولید با کیفیت ، تنوع محصول و خدمات پس از فروش مطلوب می خواهند وصنعت خودرو به این حد از رشد وبالندگی رسیده که می توانند خواسته مردم را تحقق دهند.

وی با اشاره به مطالبات قطعه سازان تصریح کرد : از دغه دغه مهم ما پرداخت مطالبات قطعه سازان است که به دنبال راهی برای پرداخت این مطالبات هستیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آغاز بکار دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است