Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

دوشنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۲۰۵۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
با وجود محدوديت ها و چالش هاي موجود در زمينه تامين و توليد خودرو، ايران خودرو برخي از تعهدات معوقه محصولات خود را به روز كرده و به روزرساني تعهدات ساير محصولات نيز در دستور كار قرار دارد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، تعهدات پژو پارس اي.ال.ايكس، پارس اتوماتيك، هايما اس 5، دناپلاس و سمند اي.اف7 بنزيني به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو405 بنزيني و دوگانه سوز نيز به زودي اجرا و به روز خواهد شد.

برمبناي اين گزارش، با تدابير انديشيده شده از سوي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو و بازنگري در قراردادهاي موجود با سازندگان، به زودي رونق به خطوط توليد اين خودروساز بازگشته و شرايط توليد و تحويل خودرو به مشتريان بهبود خواهد يافت. برهمين اساس،‌ تحويل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتريان به زودي محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارايي‌هاي غيرمولد، بهبود ساختارهاي مالي با هدف كاهش هزينه‌هاي توليد و اجراي برنامه‌هاي فروش فوري از جمله اقدامات و تلاش هاي فعلي ايران خودرو است كه نتايج آن دركوتاه مدت منجربه افزايش توليد و عرضه خودرو و ايجاد تعادل در بازار خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد،‌ گروه صنعتي ايران خودرو از سال گذشته تاكنون توانسته بيش از 514 هزار دستگاه خودرو تحويل مشتريان داده و در شرايط تحريم و مشكلات در تامين قطعات، به توليد و عرضه خودرو ادامه دهد و درحال حاضر نيزاقدامات با هدف عرضه درراستاي حذف دلالان و واسطه ها ( با افزايش توليد )‌ منجر به ثبات و كاهش قيمت خودرو در بازار شده است .

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است