به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در این جلسه از مدیر عامل ایران خودرو دعوت شد تا گزارش خودرا در باره مشکلات موجود در این حوزه را ارائه دهد وبا برنامه هایی که تدوین شده ، تقریبا مشکلات رفع می شود.
رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغاتی کشور اظهار داشت : تاکید این ستادبراین بودکه نوع تبلیغات و اطلاع رسانی به خصوص در حوزه اقتصادی نباید به گونه ای باشدکه احیانا کاستی ها به صورت استقرائی استنباط شود وازجزء به کل تعمیم داده شود وارکان نظام از جمله قوه قضائیه ، دولت ، مجلس و حوزه های حاکمیتی دچار اشکال شوند
وی خاطرنشان ساخت : چراکه رسانه های خارجی به دنبال مقبولیت زدایی و مشروعیت زدایی وکاهش سرمایه های اجتماعی به وسیله استفاده از روش های تبلیغاتی بزرگنمایی وناکارآمدی هستند.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان