Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
قهرمانی تاکید کرد:

حذف واسطه گران در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

جمعه | ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۸:۴۰ | کد خبر: CP- ۸۶۴۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
700 شرکت داخلی و خارجی توانمندی های خود را در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه هایی خودرو به نمایش گذاردند. مهندس قهرمانی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه معتقد است با ظرفیت سازی و تغییر در بازار های صادراتی می توان محدودیت های واحد های تولیدی را مرتفع کرد.
به گزارش کارپرس، مهندس قهرمانی اظهار کرد، این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در خاورمیانه است و مساحتی بیش از  50 هزار متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد. در این رویداد 510 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی حضور داشتند که از کشورهای ایتالیا، فرانسه، لهستان، چین، کره، تایوان، مالزی، هند و ترکیه حضور داشتند.

 مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه قابلیت ها و توانمندی های صنعت قطعه سازی کشور و سوق دادن این توان تولید به بازار های جهانی تشریح و تاکید کرد حضور فعال شرکت ها، عرضه کنندگان و تولید کنندگان داخلی و خارجی در  چنین رویدادهایی می تواند نقش چشمگیری در بازاریابی و همچنین صادرات و واردات محصولات مربوطه ایفا کند. این در حالی است که برگزاری نمایشگاه ها و ایجاد فرصت عرضه و تبلیغ رو در روی کالا، دارای اهمیت فوق العاده ایست و برای پیشبرد اهداف اقتصادی می توان از فرصت ارایه توانمندی ها به بهترین نحو بهره برد.

برگزاری نمایشگاه، حضور شرکت ها و فروشگاه های داخلی و خارجی از سویی باعث حذف واسطه گرایی و تسهیل مبادلات و از طرفی دیگر باعث رونق بازار خواهد بود و در نتیجه توسعه کسب و کار  را به ارمغان می آورد. از این رو نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران نیز بدنبال توسعه، تثبیت و پویایی بازار قطعات یدکی است.

مهندس قهرمانی در انتها تاکید کرد بدون شک با بکارگیری استانداردها و بهره مندی از قابلیت های نمایشگاهی موجود می توان موجبات توسعه بازار های داخلی و رقابت در بازارهای بین المللی برای محصولات صنعتی را فراهم آورد.

 

namayeshgah 8 21 35

namayeshgah 8 21 7

namayeshgah 8 21 11

namayeshgah 8 21 9

namayeshgah 8 21 58

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حذف واسطه گران در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است