مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه قابلیت ها و توانمندی های صنعت قطعه سازی کشور و سوق دادن این توان تولید به بازار های جهانی تشریح و تاکید کرد حضور فعال شرکت ها، عرضه کنندگان و تولید کنندگان داخلی و خارجی در چنین رویدادهایی می تواند نقش چشمگیری در بازاریابی و همچنین صادرات و واردات محصولات مربوطه ایفا کند. این در حالی است که برگزاری نمایشگاه ها و ایجاد فرصت عرضه و تبلیغ رو در روی کالا، دارای اهمیت فوق العاده ایست و برای پیشبرد اهداف اقتصادی می توان از فرصت ارایه توانمندی ها به بهترین نحو بهره برد.
برگزاری نمایشگاه، حضور شرکت ها و فروشگاه های داخلی و خارجی از سویی باعث حذف واسطه گرایی و تسهیل مبادلات و از طرفی دیگر باعث رونق بازار خواهد بود و در نتیجه توسعه کسب و کار را به ارمغان می آورد. از این رو نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران نیز بدنبال توسعه، تثبیت و پویایی بازار قطعات یدکی است.
مهندس قهرمانی در انتها تاکید کرد بدون شک با بکارگیری استانداردها و بهره مندی از قابلیت های نمایشگاهی موجود می توان موجبات توسعه بازار های داخلی و رقابت در بازارهای بین المللی برای محصولات صنعتی را فراهم آورد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان