Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کاهش نقش دلالان در بازار خودرو

پنج شنبه | ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۷ | کد خبر: CP- ۸۳۱۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
ماه گذشته اوج روز های کاری دلالان در بازار خودرو بود دقیقا زمانی که بازار خودرو نیاز شدید به همکاری مردم برای کنترل قیمت ها داشت دلالان فقط به فکر جیب خود بودند.
به گزارش کارپرس، در این میان با تلاش های صورت گرفته از طرف مسولان و خودرو سازان داخلی و پیش فروش خودرو آن هم در چند مرحله که هنوز هم ادامه دارد اقدامات مثبتی در جهت کنترل بازار خودرو صورت پذیرفت.
 
اما دلالان بازار همیشه راهی برای خود پیدا می کنند! از خرید خودرو به نام تمام اعضای خانواده گرفته تا خرید کد ملی افرادی که قصد خرید خودرو نداشتند!
 
با انتشار اخبار خودرو در رسانه های گوناگون و ساخت و تولید برنامه های دیگر مردم بیش از پیش متوجه خطرات ناشی از سایه دلالان در بازار خودرو شدند؛ و نشانه آن حرکت لاکپشتی دلالان در بازار خودرو است و خرید و فروش چندانی در بازار
آزاد صورت نمی پذیرد و خرید و فروش هایی که انجام می شود رویکرد سود جویانه ندارد و تنها میان مشتریان واقعی صورت می پذیرد.
 
کم رنگ شدن نقش دلالان و افرادی که بازار گرمی می کنند و با ایجاد جو روانی و شایعات متعدد کنترل بازار را در دست می گیرند در بازار خودرو باعث شده است تا التهابات شدید و غیر منطقی روزهای گذشته در قیمت های انواع خودرو مشاهده نشود.
 
اما طی هفته های گذشته با تبلیغات گسترده ای که صورت گرفته است و پیش فروش چندین نوبتی خودرو و همچنین آگاهی بیشتر مردم از نقش منفی دلالان در بازار خودرو و دیدن تبعات اعتماد به دلالان باعث شد تا مردم برای خرید خودرو حتی اگر برای سرمایه گذاری و یا مصرف شخصی هم که باشد کمی تامل کنند و در پایین آمدن قیمت خودرو نقش مهمی ایفا کنند.
 
بنظر می رسد که دلالان بازار خودرو باید به دنبال کار جدیدی برای خود باشند اما یادمان باشد همیشه راه فراری برای دلالان وجود داشته است!

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کاهش نقش دلالان در بازار خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است