Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پوست اندازی یک واردکننده؛

اورهال دنیز خودرو با یک برند چینی خاص

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۴ | کد خبر: CP- ۴۱۶۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
شرکت دنیز خودرو ایرانیان که چندین سال در واردات خودروهای خارجی به ایران فعالیت داشته است با بوجود آمدن شرایط جدید برای واردکنندگان، از قصد خود برای اخذ نمایندگی از یک برند خودویی چینی که تاکنون در بازار ایران حضور نداشته است خبر داد.

به گزارش کارپرس، علیرضا سرشار در گفتگویی اختصاصی با برخی از خبرنگاران صنعت خودرو ضمن تشریح فعالیت های شرکت دنیز خودرو ایرانیان به تصمیم این شرکت برای ورود به دنیای واردکنندگان انحصاری خودرو اشاره و تصریح کرد: مدتی است مذاکرات خود را با یک خودروساز چینی آغاز کرده ایم و بزودی (سال97) با نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد شاهد حضور خودروهای یک برند درجه یک چینی با قیمت زیر 100 میلیون تومان در ایران خواهیم بود.

مدیر عامل دنیز خودرو با تاکید بر اینکه فعلا تمایلی به معرفی این خودرو ساز ندارد با خاص شمردن این برند چینی تصریح کرد، خودروهای این برند با توجه به کیفیت، طراحی، قیمت و آپشن های موجود در آن قطعا با استقبال ایرانیان روبرو خواهد شد.

سرشار در پاسخ سوالی مبنی بر چگونگی رعایت قوانین جدید واردات که واردکنندگان را ملزم به داخلی سازی محصول می کند می گوید: از مدتی پیش با تملک یک کارخانه آمادگی لازم را برای ورود به تولید داخلی داریم و درصورت تداوم قوانین مذکور به این عرصه ورود خواهیم کرد.

شایان ذکر است، این شرکت از اوایل سال 95 فعالیت خود را در واردات محدود برندهای خودرویی خارجی به ایران آغاز کرده و توانسته است خودروهایی از برندهای نیسان، ب ام و، مرسدس بنز، رنو، لکسس، هیوندای و کیا را به مشتریان خود عرضه کند.

وی همچنین با اشاره به توقف فعالیت سایت ثبت سفارش خودرو تاکید می کند، متضرر نهایی وضعیت کنونی واردات خودرو مصرف کننده و سپس واردکنندگان هستند، چراکه در شرایط کنونی خودروهای وارداتی با چند ده میلیون تومان افزایش قیمت بدست مشتری می رسد.

مدیر عامل دنیز خودرو در نهایت به راه اندازی مرکز سرویس خودرو توسط دنیز خودرو اشاره کرده و می افزاید با تاسیس این مرکز قادر خواهیم بود به خودروهای وارداتی خود سرویس های لازم را ارائه دهیم و با این توصیف دیگر نیاز به عقد قرارداد با نمایندگی های برای ارائه خدمات نیستیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اورهال دنیز خودرو با یک برند چینی خاص

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است