Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نفعی که دلالان از شرایط فعلی بازار خودرو می برند

یکشنبه | ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲ | کد خبر: CP- ۱۴۳۷۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وضعیت کنونی بازار خودرو و اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و حاشیه بازار موجب شده تا اقشار متوسط و پایین جامعه دیگر نتوانند صاحب خودرو شوند، اذعان کرد: این موضوع ضرورت ایجاد می کند تا عرضه خودرو افزایش یافته و بازار کنترل شود.
به گزارش کارپرس، عباس گودرزی افزود: وضعیت بازار خودرو سبب می شود تا سیاه بازاری به وجود آید که عده ای دلال، منافعی را به جیب بزنند و مردم در این بین متضرر شوند.

او درباره نحوه قیمت گذاری خودرو که این روزها بحث داغ رسانه ها شده، عنوان کرد: رئیس دولت باید این مساله را حل کند، از طرفی وزارت صمت باید جدی تر به این مساله بپردازد.

این نماینده مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه دو نرخی بودن قیمت خودرو با این فاصله قیمتی که امروز شاهد آن هستیم اصلا شایسته نیست، تصریح کرد: این مساله تنها راهی برای افراد سودجو و سوء استفاده گر ایجاد کرده که حتما باید مدیریت شود.

گودرزی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات ایشان ما این توانمندی را داریم تا سیستم ها را به نحوی ارتقا دهیم که هم در مصرف سوخت، هم در کیفیت و هم در استحکام و... بهره‌وری بیشتری داشته باشیم. هم چنین می توانیم محصول بهتری به بازار ارایه داده و قدرت رقابتمان را افزایش دهیم.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نفعی که دلالان از شرایط فعلی بازار خودرو می برند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است